نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
برخورد غیراصولی با کاپیتان، کار دست تیم داد!/ بازگشت عالیشاه مهم‌تر از مصدومیت اورونوف است/ حسینی فقط یک روز «حجازی» بود!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۸ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

محسن یوسفی: برخورد غیراصولی با کاپیتان کار دست تیم داد!

محسن یوسفی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم حرف زد:

  • متاسفانه اوضاع استقلال اصلاً رو به راه نیست و به وضوح می بینیم که شرایط درونی این تیم برهم ریخته است.
  • حسین حسینی جزو بازیکنان قدیمی، بزرگ و با تجربه استقلال است که تک تک بازیکنان تیم روی او حساب ویژه ای باز می کنند.
  • وقتی شما فوتبال بازی می کنید خیلی باید در رابطه با وضعیت دروازه تان خیالتان راحت باشد و اگر این اتفاق رخ ندهد روی بازی شما هم تاثیر می گذارد.
  • ما سه باخت متوالی داشتیم و حالا هم که با نتیجه سه بر صفر باخته ایم و باید چنین شرایطی را هم تجربه کنیم.
  • متاسفانه بازی خوبی از بچه های استقلال ندیدیم. البته این را هم بگویم که ما موقعیت هایی برای گل زنی داشتیم که از دست رفت.
  • اصلا نباید فکر کنیم که این شرایط برای استقلال همیشگی خواهد بود
  • اگر مدیریت در ماجرای نکونام یا بحث تنبیه انضباطی سیدحسین حسینی شرایط دیگر یا روش دیگری را انتخاب می کرد یا می توانست به نوع دیگری موضوع را بین خود باشگاه و حسینی حل و فصل کند امروز به این وضعیت دچار نمی شدیم.
  • طبیعتاً هر مربی حرفه ای چنین تصمیمی را می گرفت. چون نمی توان ظرف دو روز حضور در تمرینات تیم استقلال کار خاصی را انجام داد و در نهایت ممکن بود نتیجه رقم خورده در بازی با النصر عربستان به نام این مربی نوشته شود.
  • امیدوارم در نهایت این بار هم شاهد یکی از آن اتفاقات پیش بینی نشده باشیم و نتیجه خوبی برای استقلال رقم بخورد تا هواداران سختی های هفته های اخیر را فراموش کنند.

برخورد غیراصولی با کاپیتان، کار دست تیم داد!/ بازگشت عالیشاه مهم‌تر از مصدومیت اورونوف است/ حسینی فقط یک روز «حجازی» بود!

شاید سهراب در استقلال نماند

از استقلال می خوانید: «ادامه کار  سهراب بختیاری زاده در استقلال منوط به موفقیت مذاکره او با سرمربی جدید تیم استقلال خواهد بود.  قرار است سهراب بختیاری زاده بعد از حضور در تهران نشستی را با این مربی  برگزار کند و در صورتی که این جلسه نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد او به کار در استقلال ادامه خواهد داد. در غیر اینصورت کادر فنی آبی ها را ترک خواهد کرد...»

تلاش گاریدو برای لو نرفتن ترکیب تیم پرسپولیس

از پرسپولیس می خوانید: «یکی از مشکلات اصلی خوان کارلوس گاریدو در فصل جدید و به ویژه هفته های اخیر، لو رفتن ترکیب پرسپولیس است. در آستانه بازی با السد قطر، سرمربی اسپانیایی به بازیکنان تیمش و اطرافیان پرسپولیس هشدار و اولتیماتوم داد که در صورت لو رفتن تکراری ترکیب تیمش دیگر کوتاه نخواهد آمد...»

جمشید شاه محمدی: اکرم عفیف مهار شود، السد فلج خواهد شد

مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است درصورتی که اکرم عفیف مهارشود، السد قطر نمی تواند کاری از پیش ببرد:

  • اتفاقا مطلبی از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خواندم که السد قطر حریف مورد علاقه پرسپولیس است و من هم چنین نظری دارم!
  • پرسپولیس هم به اعتقاد من می تواند با همان تفکر تیم ملی به زمین رفته و حتی السد را در کشورش شکست دهد.
  • پرسپولیس برای صعود از گروه خود نیاز مبرم به پیروزی دارد. به نظرم زمین صاف و هموار السد هم به بازیکنان تکنیکی پرسپولیس کمک می کند تا راحت تر بازی کنند.
  • محمدحسین کنعانی زادگان یکی از بهترین مدافعان ایران و آسیاست که خیلی می توانست در این دیدار به پرسپولیس کمک کند اما مرتضی پورعلی گنجی مثل شیرحاضر است.
  • اورنوف در فصل جدید کی بوده است؟ به دربی نرسید، حالا به السد نرسیده و به نظرم پرسپولیس به غیبت او عادت کرده است.
  • بازگشت امید عالیشاه بهترین اتفاق ممکن خواهد بود و مهم تر از مصدومیت اورونوف است.
  • سعید صادقی اگر اشتباه نکنم حدود ۳۰ سال سن دارد و دیگر جوان خامی هم نیست. اینکه شما وقتی کم بازی می کنی معترض می شوی یا به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی بازی دوستانه قهر می کنی و لباس شخصی می پوشی پذیرفتنی نیست.
  • یکی از بهترین مهاجمان ایران در پرس از جلو علیپور است. او اگر فرصت هم پیدا کند خوب گل می زند
  • من از نزول عیسی آل کثیر بسیار تعجب می کنم. چرا بازیکنی که در قهرمانی های سال های اخیر پرسپولیس نقش مهمی داشته، این قدر افت کرده است؟
  • اگر اکرم عفیف مهار شود، تیم السد فلج خواهد شد.
  • به اعتقاد من استقلال به همان بیماری ۱۰ سال پیش پرسپولیس دچار شده است. مدیران و مربیان این تیم در سال های اخیر نتوانسته اند حواشی را مدیریت کنند.

برخورد غیراصولی با کاپیتان، کار دست تیم داد!/ بازگشت عالیشاه مهم‌تر از مصدومیت اورونوف است/ حسینی فقط یک روز «حجازی» بود!

احتمالا شمسایی برکنار می شود

از فدراسیون می خوانید: «به نظر می رسد در جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال اصولی رئیس کمیته فوتسال و سخنگوی این فدراسیون ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی را به وحید شمسایی ربط داده و در این صورت محتمل است این مربی جایگاه خود را از دست دهد و به زودی شاهد تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال باشیم...»

گاریدو جشن السد را خراب می کند؟

بازهم از پرسپولیس: «پرسپولیس که در سالروز تأسیس باشگاه استقلال دربی را با یک پنالتی برد حالا در سالروز تولد باشگاه السد باید به مصاف این تیم ریشه دار قطری برود که سابقه ۲ قهرمانی آسیا را هم در کارنامه دارد. مربیان هر دو تیم اسپانیایی هستند و البته السد حداقل روی کاغذ کمی پرستاره تر از پرسپولیس به نظر می رسد. نکته مهم اینکه گاریدو در لیگ برتر با وجود یک شروع نه چندان خوب در مجموع نتایج قابل دفاعی کسب کرده اما در آسیا یک باخت و یک مساوی دارد و به همین دلیل بازی امشب مقابل هموطنش برای او بسیار مهم است. در واقع سرمربی سرخپوشان می خواهد در شب تولد السد اولین برد آسیایی خود را با پرسپولیس جشن بگیرد و جشن قطری ها را خراب کند...»

درباره ورود دادستانی به پرونده های فوتبالی

مهیار احمدپور در حرف آخر نوشت: «در خبرها آمده بود که دادستانی که زیر نظر قوه قضاییه است به پرونده بیرانوند و محمود فکری ورود کرده که البته باید منتظر بررسی دقیق ادعاهای مطروحه و بررسی ابعاد آن باشیم اما نکته اینجاست که با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ایران می افتد و تقریباً هر فردی هر کاری دلش می خواهد می کند و هر حرفی می زند، ورود دادستانی هر چند که خیلی دیر اتفاق افتاد اما لازم بود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حقوقی حتی قوه قضاییه باید به یکسری احکام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم ورود و آنها را بررسی کند...»

حسینی فقط یک روز «حجازی» بود!

یادداشتی از استقلال: «استقلالی ها که می خواستند حسینی را تنبیه کنند بعد از ۳ گلی که خالدآبادی از ذوب آهن خورد (البته شاید حسینی هم بود با آن وضعیت آشفته دفاع استقلال می خورد) کاپیتان تیم شان را به باشگاه فراخواندند و خلاصه حسینی پس از ارائه یکسری توضیحات تمرین کرد و با تیم به دبی رفت! اینکه استقلالی ها چطوری حسینی را تنبیه کردند یک بحث است و بحث دیگر اینکه آیا نمی شد او مقابل ذوب آهن بازی می کرد و بعداً به کمیته انضباطی یا دفتر رئیس هیأت مدیره می رفت؟ جالب اینکه حسینی گفته بود می خواهم مثل حجازی باشم اما ناگهان در دفتر شهریاری و کنار سمیعی و عالمی دیده شد...»

ضرورت شفاف سازی در مورد جریمه های مالی

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «ورود دادستانی به پرونده هایی نظیر شیرینی دادن بیرانوند و مصاحبه محمود فکری فقط یک دلیل دارد؛ اینکه احکام کمیته های انضباطی و اخلاق به هر دلیلی «بازدارنده» نبوده و یکسری مصاحبه های فوتبالی حتی در فضایی خارج از ورزش هم بازتاب دارد. نکته مهم دیگر اینکه بسیاری از جریمه های کمیته انضباطی مالی است. مثلاً بیرانوند قبلاً ۲۰ میلیارد تومان جریمه شده بود و این سری هم ۲ میلیارد جریمه شده. درویش هم باید ۲ میلیارد جریمه بدهد و محمود فکری ۵۰۰ میلیون جریمه شده بود. خب اگر قرار بود جریمه های مالی سودی داشته و بازدارنده باشد که یکسری از مصاحبه ها و... تکرار نمی شد پس لازم است ارکان قضایی فدراسیون روش خود را عوض کنند و البته شفاف سازی بیشتری در صدور احکام داشته باشند...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی