نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
هیجان‌زدگی گواردیولا: بردن در دقایق پایانی لذت‌بخش است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا از عملکرد تیمش در بازی با ولورهمپتون راضی‌ست و پیروزی در دقایق آخر را لذت‌بخش توصیف کرد.

به گزارش خبرورزشی، منچسترسیتی در دیدار با وولوز با وجود دریافت گل زودهنگام، تسلط کاملی بر جریان بازی داشت. یوشکو گواردیول در نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند و جان استونز، دیگر مدافع تیم، در دقیقه ۵+۹۰ موفق شد سه امتیاز ارزشمند را برای سیتی تضمین کند.

پپ گواردیولا پس از پایان مسابقه از عملکرد تیمش تمجید کرد و تأکید داشت که هنوز نمی‌توان درباره سرنوشت لیگ برتر قضاوتی کرد. او گفت: «فصل تازه آغاز شده و برای نظر دادن درباره قهرمان زود است.»

وقتی از او پرسیدند که آیا سیتی در حال تبدیل شدن به تیمی است که در لحظات پایانی پیروز می‌شود، پاسخ داد: «ما تیمی نیستیم که همیشه در ثانیه‌های آخر برنده شود، اما عملکرد کلی تیم در این بازی فوق‌العاده بود. بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند نیز بسیار خوب کار کردند. البته قبول دارم که پیروزی در دقایق آخر لذت خاصی دارد.»

گواردیولا همچنین به سختی بازی در مقابل تیم‌هایی که به صورت فشرده دفاع می‌کنند، اشاره کرد و گفت: «وقتی حریف یازده بازیکن را در محوطه جریمه جمع می‌کند، کار سخت می‌شود. اما بازیکنان ما صبور بودند و تمرکزشان را تا پایان حفظ کردند. سال گذشته در همین استادیوم شکست خوردیم، اما امروز آنها کمتر تهاجمی بودند، هرچند که قبلاً در برابر تیم‌هایی مثل لیورپول و چلسی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته بودند.»

در مورد صدرنشینی سیتی در جدول، گواردیولا توضیح داد: «ما قبلاً هم این وضعیت را تجربه کرده‌ایم. فوتبال همین است؛ هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند. وولوز برنامه مشخصی برای بازی داشت و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که به حق‌شان رسیدند. بازی خودمان را انجام دادیم و حضور در صدر جدول واقعاً لذت‌بخش است. تا هفته دهم یا دوازدهم نباید زیاد به جدول توجه کرد. البته بردن در هفته‌های ابتدایی مهم است، زیرا نشان می‌دهد که تیم در مسیر درستی قرار دارد.»

در پایان، وقتی درباره گلزنی مدافعان از او سوال شد، گفت: «غیر از ارلینگ هالند، ما مهاجم زیادی نداریم که گل‌های زیادی بزند، اما فارغ از این مسئله، از هر نظر تیم عالی بود. خوشحالم که جان استونز توانست گل مهمی بزند و به تیم کمک کند.»

بیشتر بخوانید: برد دراماتیک سیتی در خانه گرگ‌ها/ مدافعان جور مهاجمان را کشیدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی