نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
شکار مجری تلویزیون از لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک اتفاق جالب و البته نوبرانه یک بازیکن لیگ برتری سر از لیگ امیدهای تهران درآورد!

به گزارش خبرورزشی، فصل قبل «ابوالفضل زمانی» و «آرش هاشمی» دو بازیکنی بودند که  با زدن گل‌های فراوان و درخشش زیاد، موجبات قهرمانی تیم پیکان در لیگ امیدهای تهران را فراهم آوردند. به محض پایان لیگ امیدهای تهران رضا عنایتی از هر دو بازیکن در بازی های پایانی لیگ بیست و سوم به تناوب استفاده ‌کرد.

البته این دو جوان بدشانس بودند چرا که پیکان روز آخر با دو گل به استقلال باخت و با توجه به نتایج فولاد و استقلال خوزستان، این خودروسازان بودند که به لیگ آزادگان سقوط کردند. در نتیجه شانس ادامه درخشش در لیگ برتر از هر دو نفر سلب شد.

در تابستان خبر آمد که جواد نکونام، ابوالفضل زمانی را برای استقلال می‌خواهد. این بازیکن ۱۸ ساله البته برای نشستن روی نیمکت آبی ها باید تا آمدن سهراب بختیاری‌زاده صبر می‌کرد و البته خوش شانس هم نبود که استقلال با سه گل به ذوب آهن باخت!

اما سرنوشت مهاجم گلزن برتر فصل قبل امیدهای تهران، یعنی  «آرش هاشمی» متفاوت بود. او که نمی‌خواست پیشنهاد تیم‌های لیگ آزادگان را قبول کند و ترجیح می‌داد فوتبالش را در خود پایتخت ادامه دهد، با هوشیاری «مهدی توتونچی» مربی امیدهای سایپا و توانایی او در مذاکره و اقناع مخاطب، سر از امیدهای سایپا درآورد!

در پایان نیم فصل لیگ امیدهای تهران سایپا با اقتدار و با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، صدر نشین است و حالا موفق شده آقای گل فصل قبل را هم نارنجی پوش کند. جالب اینکه تیم بزرگسالان سایپا در لیگ آزادگان حضور دارد اما هاشمی ترجیح داد برای امیدهای باشگاه بازی کند! توتونچی برای امیدهای سایپا  «احمدرضا خانی» کاپیتان سابق امیدهای استقلال را هم جذب کرد تا بمب نقل و انتقالات زمستانی در سایپا منفجر شود.

شکار مجری تلویزیون از لیگ برتر!

به این ترتیب ستاره فصل قبل امیدهای تهران این فصل نیز در همین مقطع سنی به بازی ادامه خواهد داد و با حضور او، سایپا که با ۷ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی فصل است، حالا صاحب خط حمله قوی‌تری هم خواهد شد تا شانس قهرمانی خود را بیش از پیش افزایش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی