نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
از صدرنشینی مغرور نمی‌شویم/ برای بازی با بارسا آماده‌ایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ با هت‌تریک هری کین از سد اشتوتگارت گذشت و ونسان کمپانی از آمادگی کامل تیمش برای رویارویی با بارسلونا خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، بایرن مونیخ در هفته هفتم بوندس‌لیگا با نتیجه قاطع ۴-۰ برابر اشتوتگارت به پیروزی رسید. نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم هری کین با درخشش خود هت‌تریک کرد. او در دقایق ۵۷، ۶۰ و ۸۰ گلزنی کرد و تیمش را به پیروزی باارزشی رساند. همچنین کینگزلی کومن در دقیقه ۸۹ گل چهارم بایرن را به نام خود ثبت کرد.

با این پیروزی بایرن مونیخ ۱۷ امتیازی شد و با سبقت از لایپزیش به صدر جدول رسید. در مقابل، اشتوتگارت با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

ونسان کمپانی، سرمربی باواریایی‌ها که از عملکرد تیمش رضایت داشت، در مورد صحبت‌ با بازیکنانش در بین دو نیمه گفت: «چیز خاصی نگفتم، فقط درباره صبور بودن صحبت کردیم. باید صبور می‌ماندیم و اجازه نمی‌دادیم آن‌ها ضدحمله بزنند. احساس می‌کنم می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم، به خصوص در نیمه اول. اشتوتگارت تیم بسیار خوبی است. ما صبور ماندیم و در نهایت با شایستگی پیروز شدیم. از نمایش بازیکنانم خوشحالم و خیالم از این بازی راحت شد. حالا به بازی بعدی مقابل بارسلونا فکر می‌کنیم و با آمادگی کامل به سراغ آن‌ها می‌رویم.»

کمپانی در مورد مصدومیت پاولوویچ گفت: «من دکتر نیستم، اما وضعیت او خوب به نظر نمی‌رسد. او احتمالاً بهترین بازیکن ما تا به حال بوده است. این موضوع تأثیری بر مسیر حرفه‌ای‌اش نخواهد گذاشت، اما حیف است که او فعلاً در دسترس ما نیست.»

او درباره صدرنشینی بایرن افزود: «خوشحالیم اما دلیلی برای مغرور شدن نداریم. هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده و رقبای خوبی داریم که هر کدام می‌توانند خطرساز شوند.»

کمپانی همچنین درباره هت‌تریک هری کین گفت: «او شگفت‌انگیز است. از این عملکرد تعجب نکردم، زیرا همیشه دیده‌ام که چقدر تأثیرگذار و فوق‌العاده است. من در تمرینات نیز آمادگی او را مشاهده کرده‌ام و بهتر از هر کسی می‌دانم که چه بازیکن پرتلاشی است.»

بیشتر بخوانید: اینترمیامی با رکورد امتیازی به جام‌جهانی باشگاه‌ها رسید/ رقابت مسی با بزرگان فوتبال جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی