نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
خط و نشان بنیامین فرجی برای پینگ‌پنگ‌بازان چینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بنیامین فرجی نابغه ۱۴ ساله پینگ‌پنگ ایران گفت: مقابل بازیکنان شرق آسیا استرس ندارم و از اینکه نتوانستم شیدونگ چینی را شکست دهم حسرت می‌خوردم.

به گزارش خبرورزشی به نقل از ایسنا؛ بنیامین فرجی درباره‌ی عملکرد خود در رقابت با پینگ‌پنگ‌بازان چین در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا ۲۰۲۴ بیان کرد: قبل از اینکه به قهرمانی آسیا بروم این ذهنیت را داشتم که باید با هر بازیکنی بتوانم رقابت کنم. من آمادگی ذهنی، بدنی و روحی داشتم و توانستم بازیکن بزرگ چین (وانگ نفر اول رنکینگ جهان) را شکست دهم و با بقیه بازیکنان هم رقابت خوبی داشته باشم.

فرجی با اشاره به جو سالن در دیدار با وانگ گفت: جو خیلی سنگینی بود. فدراسیون چین تماشاگران زیادی را آورده بود و حتی لیدر داشتند اما من از لحاظ تکنیکی و ذهنی کاملا آماده این مسابقه بودم. من در رقابت با بازیکنان آسیای شرقی استرس زیادی ندارم و بازی خودم را انجام می‌دهم.

او در مورد رقابت با شیدونگ نفر سوم رنکینگ جهان که در گیم پنجم با اختلاف بسیار کم شکست خورد، تاکید کرد: خیلی خوب بازی کردم اما شانس یاری نکرد. شیدونگ هم بازیکن بزرگی بود و تجربه زیادی داشت. در چین توانسته بود مالونگ را شکست دهد. او بازیکن خیلی خوبی است و شاید هیچ کسی فکر نمی‌کرد مقابل او چنین نتیجه‌ای را به دست آورم و حتی می‌توانستم او را شکست دهم.

نابغه ۱۴ ساله پینگ پنگ ایران در مورد شکست مقابل هاریموتو ژاپنی گفت: رقابت نزدیکی با هاریموتو داشتم اما نتوانستم او را شکست دهم. ان‌شاءالله دفعه بعد این کار را خواهم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که از شکست مقابل کدام بازیکن بیشتر حسرت خورد، شیدونگ از چین یا هاریموتو از ژاپن؟ تصریح کرد: از شکست مقابل شیدونگ حسرت خوردم. البته مربی چین به من گفت خیلی خوب بازی کردم.

فرجی در مورد اینکه ممکن است حریفان به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف او باشند، بیان کرد: من باید بازی‌ام را قوی‌تر کنم و همانطور که آنها روی من تمرکز می‌کنند من هم باید از لحاظ فنی در سطح بالاتری قرار بگیرم.

بازیکن نوجوان پینگ‌پنگ ایران در مورد برنامه خود برای آینده گفت: در آینده کارهای فوق العاده‌ای خواهید دید. سهمیه المپیک جوانان و بزرگسالان را خواهم گرفت و امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را بگیرم. قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را هم در پیش دارم و با مربیگری پدرم جلو می‌رویم و ۱۰۰ درصد به دنبال گرفتن مدال هستم.

فرجی در پاسخ به این پرسش که در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین جمله‌ای که راجع‌به خودش شنید چه چیزی بوده است؟ گفت: قشنگ‌ترین جمله‌ای که در مورد خودم شنیدم این بود، «می‌توانم مدال المپیک بگیرم».

او در پایان گفت: از آقایان قارداشی رییس فدراسیون، صابری رییس هیات تهران، احسانی مهر، خلیلی‌نیا و احدی سرمربی نوجوانان و بزرگسالان، میرالماسی مدیر تیم های ملی، علی دادگر موسس مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کنم و افشین بدیعی تشکر زیادی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی