نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
استقلال ۱۱ گل خورده، یازدهم جدول!/ استقلال واقعی را پس بدهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط استقلال در لیگ بیست و چهارم واقعاً با فاجعه فاصله ندارد و باید کاملاً به هواداران این تیم بابت عصبانیتشان حق داد.

به گزارش خبرورزشی، اگر در ابتدای لیگ بیست و چهارم یک نفر پیشگویی می‌کرد که استقلال در میانه نیم فصل اول صاحب رتبه دو رقمی در جدول شده و در جایگاه یازدهم می‌ایستد، قطعاً حتی بدبین‌ترین هواداران استقلال هم این ادعا را باور نمی‌کردند اما چیزی که برایتان نوشتیم ادعا نیست بلکه شرحی واقعی است از آنچه که بر یکی از نمایندگان آسیایی فوتبال ایران در عرصه داخلی رفته است! تیمی که تابستان امسال با صرف هزینه‌های هنگفت، بازیکنان فراوانی را به خدمت گرفت، نه تنها تا اینجای کار به سرمنزل مقصود نرسیده بلکه به یک کشتی توفان زده تبدیل شده که امواج ناشی از بحران برایش تصمیم می‌گیرند و آن را به صخره‌های سنگی می‌کوبند. 

چه کسی باور می‌کرد تیمی که فصل قبل به سخت گل خوردن مشهور بود، تا اینجای کار ۱۱ بار دروازه خود را گشوده شده می‌بیند و تعداد شکست‌هایش همچنان در حال بیشتر و بیشتر شدن است. تفاضل گل منفی در قاموس استقلال یک گناه نابخشودنی تلقی می‌شود و حالا هواداران این تیم نمی‌دانند چگونه تفاضل ۳- را برای خود هضم کنند. آنها اصلاً نمی‌توانند با این واقعیت کنار بیایند که نایب قهرمان فصل قبل، الان در رتبه یازدهم ایستاده و نه تنها در زمره تیم‌های نیمه دوم جدول تلقی می‌شود بلکه صاحب رتبه دو رقمی شده که به معنای واقعی کلمه برای استقلالی‌ها حکم کابوس را دارد. همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که استقلال سه‌شنبه شب باید در قامت یکی از نمایندگان ایران هفته سوم لیگ نخبگان آسیا را تجربه کند و به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. 

هر بلایی که بر سر استقلال تا اینجای فصل آمد، برای عذاب دادن و رنج بردن هواداران استقلال کفایت می‌کند. حالا کاملاً مشخص شد که استقلال علاوه بر ضعف فنی که منجر به برکناری جواد نکونام شد، با ضعف مدیریتی هم دست و پنجه نرم می‌کند و باید در اولین فرصت تحولات مدیریتی را هم شاهد باشد چون با این روند، کشتی استقلال به ساحل نمی‌رسد و هیچ بعید نیست در روزهای آینده شکست‌های تلخ‌تری انتظار این تیم را بکشد. 

استقلال باید به افرادی پس داده شود که هم در عرصه فنی و هم به لحاظ مدیریتی توانایی خارج کردن مجموعه از بحران را داشته باشند. مردانی که استقلال بتواند با آنها از بحران عبور کند نه اینکه خودشان به عواملی بحران زا تبدیل شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سعید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    باواررفت اونجای که بایدباش خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی