نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
جزییات ماجرای شکایت جواد نکونام از باشگاه استقلال و تکذیب آن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به انتشار خبر شکایت جواد نکونام از فرشید سمیعی و باشگاه استقلال و همچنین تکذیب سرمربی سابق استقلال به جزییات این ماجرا می‌‎پردازیم.

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه جواد نکونام علیه باشگاه استقلال و مدیریت این باشگاه طرح شکایت کرده است و وکیلی که این خبر را به یک سایت خبری داده بود، ساعتی بعد ناچار شد از نکونام عذرخواهی کرده و این خبر را تکذیب کند.

اما پس از انتشار این خبر، جواد نکونام ادعای وکیل خود مبنی بر شکایتش از باشگاه استقلال را تکذیب کرد. گفتنی است جزییات ماجرا بر این اساس است که با توجه به اقدامات وکیل جواد نکونام در سازمان لیگ و طرح شکایت این سرمربی، قرار بر این بوده فقط بخش شکایت از فرشید سمیعی رسانه‌ای شود اما وکیل جواد نکونام کل ماجرا را رسانه‌ای می‌کند و به همین دلیل جواد نکونام پس از انتشار ماجرا، وکیل خود را مجبور به تکذیب این اتفاق می کند.

قرار بود خبر شکایت جواد نکونام از فرشید سمیعی به جرم جعل اسناد و تبدیل قرارداد 32 میلیارد تومانی او به قرارداد 16 میلیارد تومانی رسانه ای شود و سایر شکایت های تحت همین شکایت جلو برود اما وکیل نکونام بی تجربگی کرد و موضوع شکایت از باشگاه استقلال را به رسانه ها کشاند که این موضوع باعث دلخوری جواد نکونام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    مکتب جعل و فتوشاپ !خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی