نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
۰ |
۰
اورلیو: بازی را به اشتباه داور باختیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مدعی است که تیمش روی اشتباهات داوری مقابل چادرملوی اردکان تن به شکست داده است.

مارکو اورلیو، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل چادرملوی اردکان گفت: ما به دلیل نتیجه بازی امشب خیلی ناراحت هستیم و اینجا آمده بودیم که بازی را ببریم. استراتژی و روش بازی خود را تنظیم کردیم و بازی رو به جلویی انجام دادیم تا به گل برسیم. برای هر کسی که این بازی را دیده باشد خیلی واضح است که ما دائماً در تلاش برای خلق گل بودیم اما دو پنالتی به شکل مستقیم روی این بازی تأثیر گذاشت و نتیجه بازی را رقم زد.

اورلیو همچنین گفت: نمی‌خواهم این را بگویم اما هرکسی این دو پنالتی را در تلویزیون دیده باشد مطمئن است که پنالتی نبودند. ما یک پنالتی واضح در محوطه جریمه حریف داشتیم اما داور هیچ نظری نداشت.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: ما شش امتیاز را به این دلیل از دست دادیم که اشتباهات داوری در بازی‌های ما وجود داشته و این روی مسیر ما برای رسیدن به اهدافمان تأثیر گذاشته است.

وی در ادامه گفت: ما در نیمه اول برابر بودیم و در استراحت بین دو نیمه تغییراتی داشتیم. تیم ما در نیمه دوم تهاجمی‌تر بازی کرد. ما خیلی، خیلی و خیلی موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم اما متأسفانه توپ از خط عبور نکرد. گل دریافتی ما اشتباهی واضح از داور بود و موقعیت اصلاً خطا نبود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در پایان گفت: اگر آن گل را نمی‌خوردیم نتیجه صفر - صفر می‌شد و تمام آمارها برتری ما را در این بازی نشان می‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی