امباپه باشگاه سابقش را مقصر می‌داند/ پاری‌سن‌ژرمن به من تهمت زده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌های اخیر، کیلیان امباپه به رئال مادرید اطمینان داده که تمام تهمت‌ها کار پاری‌سن‌ژرمن است و آنها قصد دارند تصویر او را خراب کنند.

به گزارش خبرورزشی، کیلیان امباپه، ستاره رئال مادرید، هفته گذشته برای استراحت و تفریح به استکهلم سفر کرد و نوردی موکیله از بایرلورکوزن نیز او را همراهی کرد. اما چند روزی است که نام امباپه به عنوان مظنون در پرونده تجاوزی که توسط پلیس سوئد گشوده شده، در رسانه‌ها مطرح شد.

ماری آلیکس کانو برنارد، وکیل امباپه، در دفاع از موکل خود تأکید کرد که امکان ندارد او در این ماجرا دخالت داشته باشد، و ممکن است امباپه در دامی که برایش پهن شده گرفتار شده باشد. امباپه نیز در واکنش به اتهامات اظهار داشت که این داستان درست قبل از جلسه دادگاه او با باشگاه سابقش، پاری‌سن‌ژرمن، منتشر شده و قطعا اتفاقی نبوده است.

این بازیکن ۲۵ ساله در حال حاضر درگیر اختلافات مالی با پاری‌سن‌ژرمن است و باشگاه فرانسوی مبلغ ۵۵ میلیون یورو به او بدهکار است. یک منبع غیررسمی از باشگاه نیز در پاسخ به اظهارات امباپه بیانیه‌ای در نشریه اکیپ منتشر کرد و آن را «شرم‌آور» خواند و اعلام کرد که امباپه آن‌ها را به خاطر تمام مشکلاتش مقصر می‌داند.

اکنون به گزارش کادنا سِر، امباپه به این نتیجه رسیده که پاری‌سن‌ژرمن پشت این داستان قرار دارد. او به وضوح معتقد است که در تله گرفتار شده و بر این باور است که آنها قصد دارند تا تصویر او را تخریب کنند. این مهاجم حتی به رئال مادرید اطمینان داده که این داستان کار پاری‌سن‌ژرمن است.

در عین حال، گزارشی از نشریه فرانسوی لو پاریزین در روز چهارشنبه بیان کرد که امباپه با زنی در هتل مذکور رابطه داشته که این رابطه با رضایت طرفین بوده. این گزارش نتوانست تأیید کند که آیا زنی که شکایت تجاوز را ثبت کرده، همان زنی است که با امباپه رابطه داشته یا خیر.

بیشتر بخوانید: نشریه معروف فرانسوی فاش کرد؛ امباپه در سوئد با یک زن رابطه داشته است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی