نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
اعتراف دردناک ستاره فوتبال؛ به‌خاطر الکل به اینجا رسیدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وسام بن‌یدر مهاجم سابق سویا که به تجاوز متهم شده و در انتظار صدور حکمش است، از قربانی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرورزشی، وسام بن‌یدر، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه سویا، پس از محاکمه به اتهام تجاوز، از قربانی عذرخواهی کرد. این مهاجم ۳۴ ساله که اخیراً در موناکو بازی می‌کرد، منتظر صدور حکمی است که قرار است در ۱۲ نوامبر اعلام شود. دادستانی در صورت مجرم شناخته شدن او، خواستار دو سال و نیم زندان برای او شده است.

دفاعیات بن‌یدر بر مشکل اعتیاد به الکل متمرکز بوده. وکلای او توضیح داده‌اند که وی توسط مدیر برنامه‌اش فریب خورده و پولش را از دست داده و سپس از همسرش جدا شده، و این مسائل او را به سمت مصرف الکل سوق داده است. بن‌یدر در دادگاه گفت: «من فردی منزوی هستم و به سختی به دیگران اعتماد می‌کنم، بنابراین به الکل پناه بردم.»

او همچنین از قربانی عذرخواهی کرد و گفت: «چیزی به یاد ندارم و نمی‌توانم بگویم که آیا آن کار را انجام داده‌ام یا نه. به خاطر الکل است که اینجا هستم. صمیمانه از قربانی، خانواده‌اش و خانواده خودم عذرخواهی می‌کنم.»

او اضافه کرد: «الکل باعث شد که همه چیز را فراموش کنم، به من کمک کرد که از فکر کردن دست بردارم؛ حالا می‌فهمم که این بزرگترین اشتباه زندگی من بود.»

بن‌یدر اکنون بدون تیم است و طبق گزارش‌ها قصد بازنشستگی ندارد، هرچند به نظر می‌رسد که حکم دادگاه تعیین‌کننده ادامه حرفه او خواهد بود. او سه سال بین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ در سویا بازی کرد و پنج سال اخیر را در موناکو سپری کرد.

بیشتر بخوانید: امباپه در شوک؛ این اتهامات برای چیست؟/ به او افترا زده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی