نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
پاشازاده: این شهامتی است که از تیم ملی و قلعه نویی انتظار داشتیم/ مهمترین تفاوت دایی و طارمی در محبوبیت است!/ نمی‌توانم این پسر خوب را با کریم باقری مقایسه کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال و تیم ملی می‌گوید حضور علی نعمتی در تیم ملی به معنی فقر بازیکن در لیگ برتر است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده در باره پیروزی ۴ بر یک ایران برابر قطر گفت: واقعیت این است از اول تا آخر بازی خیلی خوب بودیم و روی غافلگیری و ناهمانگی دفاع وسط سمت چپ و دفاع چپ گل دریافت کردیم. علی نعمتی واقعا بازیکن خوبی است اما وقتی دفاع وسط اصلی ما مصدوم می‌شود، نشان دهنده فقر لیگ ما است که نعمتی را می‌آوریم. او هم در پرسپولیس و هم در فولاد خیلی خوب بوده است ولی تجربه چنین بازی مهمی‌را ندارد.

پاشازاده در مورد انتقادش از حضور جهانبخش در ترکیب اصلی تیم ملی گفت: از حرف‌های من سوء برداشت نشود، جهانبخش بازی‌های خوبی برای تیم ملی کرده اما الان آماده نیست چون تیم ندارد. وقتی هم وارد زمین شد چند موقعیت داشت و می‌توانست گل بزند اما فعلا آماده نیست. حضور نورافکن در پست دفاع چپ چند مزیت داشت اما ایرادش این بود که با نعمتی هماهنگی نداشت.

پاشازاده مهدی طارمی را بهترین بازیکن بازی با قطر می‌داند: از نظر من طارمی بهترین بازیکن زمین بود. او هافبک‌ها و مدافعان حریف را با خودش بیرون محوطه می‌آورد، تیم را به خوبی رهبری کرد و پاس‌های خوبی هم به سردار آزمون، محمد محبی و مهدی قایدی داد.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه با تمجید از عملکرد شب گذشته تیم ملی گفت: ترسو بازی نکردیم و برنده شدیم. این شهامتی است که مردم از امیر قلعه نویی و تیم ملی انتظار دارند. اگر انتقادهایی می‌شود ناراحت نشوند چون به هیچ عنوان هدف ما تخریب نیست. امیدوارم همین طوری ادامه بدهیم و با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

پاشازاده در پایان در مورد مقایسه ای که نسل فعلی تیم ملی با نسل سال ۱۹۹۸ می‌شود هم گفت: چندجا گفته ام مقایسه کردن دو نسل درست نیست چون همه نسل‌ها زحمت کشیده اند و تلاش کرده اند افتخار آفرینی کنند ولی ما محبوب دل مردم شدیم و این سعادت بزرگی است. علی دایی و طارمی بهترین‌های تاریخ هستند ولی چیزی که دایی دارد، محبوبیت است. همه عزیز هستند و واقعا سعید عزت اللهی پسر خیلی خوب و بازیکن خوبی است ولی من نمی‌توانم او را با کریم باقری مقایسه کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی مبینی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    کاملا برعکس گفتی. علی دایی هیچوقت محبوب نبوده حتی موقعی که در پرسپولیس بازی می کرده و بین هواداران پرسپولیس هم محبوب نبوده. الان هم به خاطر اینکه گل زده ملی زیاد داره فیفا دعوت می کنه و شهرت داره ولی توی ایران اصلا محبوب نیست. حتی توی یک نظر سنجی فرهاد مجیدی محبوب ترین بازیکن جهان شد
  • مجید FR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    بابا میشه این حرف نزنه؟ اینو با اون مقایسه نکنه؟ دائی محبوبه اون نیست اون خوبه ولی کریم نمیشه این حرفها سطح ندارن مایه شرمساری آخه اینم شد کارشناس؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی