نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
دوست دارم مسی تا جایی که می‌تواند، بازی کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی آرژانتین با تمجید از عملکرد لیونل مسی عنوان کرد که این ستاره باید تا جایی که می‌تواند به بازی برای تیم ملی ادامه بدهد.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی با تیم ملی بولیوی رقابت کرد و در یک بازی جذاب و پرگل با نتیجه ۰-۶ پیروز شد و سه امتیاز حیاتی را به دست آورد. لیونل مسی در این دیدار با به ثمر رساندن سه گل و ارسال دو پاس گل برای دیگر بازیکنان، عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و ستاره بی چون و چرای تیم بود و لیونل اسکالونی پس از پایان بازی از نمایش درخشان او قدردانی کرد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین به خبرنگاران گفت: «مسی همیشه من را شگفت‌زده می‌کند. در طول بازی به پابلو آیمار گفتم که مسی واقعاً فوق‌العاده است. از اینکه می‌توانم اینجا روی نیمکت بنشینم و از تماشای کارهایی که او انجام می‌دهد و حمایتی که از تیم دارد لذت ببرم، بسیار خوشحالم.»

او همچنین ادامه داد: «این یک اتفاق شگفت‌انگیز برای ماست و مسی همیشه نشان داده که از هر لحظه برای غافلگیر کردن همه استفاده می‌کند. من فقط آرزو دارم که او تا زمانی که می‌تواند فوتبال بازی کند، این کار را ادامه دهد، زیرا تماشای بازی او و حضورش در کنار تیم ما افتخاری بزرگ است.»

اسکالونی با ابراز رضایت از عملکرد کلی تیمش گفت: «این پیروزی و حفظ روحیه برای ما بسیار حیاتی بود. ما با هویت خود پیروز شدیم و هرگز روحیه‌مان را از دست ندادیم. مهم‌ترین نکته این است که بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و هواداران ورزشگاه را با روحیه‌ای شاد ترک کردند.»

وی همچنین افزود: «بازیکنان می‌دانند که باید به این روند ادامه دهیم، زیرا هواداران منتظر دیدن چنین عملکردی هستند و ما باید به حریفان احترام بگذاریم و با تمام قوا به میدان برویم. علاوه بر این، می‌خواستیم به بازیکنان جوان فرصت دهیم و باید با همین شور و قدرت در ادامه مسیر پیش برویم.»

بیشتر بخوانید: مسی باز هم احساساتی شد: اینها آخرین بازی‌هایم هستند/ دوباره حس یک کودک را دارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی