نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
۰ |
۰
شکست دادن ما کار هر تیمی نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسپانیا بعد از تقدیر از عملکرد بازیکنانش اعلام کرد که برای شکست دادن این تیم باید خیلی قوی و خوب باشید.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی اسپانیا در دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی ۳-۰ برابر صربستان، صعود خود به مرحله حذفی را تضمین کرد. این تیم که آخرین بار در سال ۲۰۲۳ شکست خورده بود، بار دیگر توانایی خود را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های اروپا به نمایش گذاشت. لوئیس دلا فوئنته، سرمربی اسپانیا، پس از این پیروزی با رسانه‌ها گفتگو کرد.

او در ابتدا از هواداران قدردانی کرد و گفت: «می‌خواهم از مردم کوردوبا تشکر کنم. استقبال شگفت‌انگیزی که دیروز از ما به عمل آمد امشب هم تکرار شد. بسیار فوق‌العاده است و شور و اشتیاق هواداران ما را بسیار خوشحال می‌کند.»

دلا فوئنته در مورد روند پیروزی‌های اخیر تیمش ادامه داد: «وقتی شما چندین بازی را به‌صورت متوالی می‌برید، نشان می‌دهید که تیمی بزرگ و متحد دارید. البته ممکن است در نهایت شکست هم بخورید، اما این تیم سیری‌ناپذیر است و همیشه در پی کسب موفقیت‌های بیشتر است. ما از هر وضعیت و هر بازی لذت می‌بریم. باید ببینیم به کجا خواهیم رسید و زمانی که موفق نمی‌شویم، به این دلیل است که تیم حریف عملکرد بسیار خوبی داشته است. باید درک کنیم که این ورزش همین‌طور است. هر کسی که بخواهد ما را شکست دهد، باید کارهایش را به‌طرز فوق‌العاده‌ای انجام دهد و بعید می‌دانم که تیم‌های زیادی توانایی انجام چنین کاری را داشته باشند.»

وی درباره اتحاد و همبستگی تیم اظهار داشت: «من یک کادر فنی فوق‌العاده دارم و کل تیم همچون یک خانواده صمیمی است. من و همکارانم بازیکنان را به خوبی می‌شناسیم و آن‌ها هیچ‌گاه ما را ناامید نمی‌کنند.»

دلا فوئنته در مورد ارتباط با هواداران گفت: «بازی‌های خوب توجه هواداران را به خود جلب می‌کند. دیدن این واکنش‌ها از سوی هواداران در کشور خودم، باعث خوشحالی و افتخار من است. اینجا حرفی از باشگاه‌های مختلف نیست، تیم ملی اسپانیا متعلق به همه مردم است.»

سرمربی همچنین درباره گلزنی آلوارو موراتا گفت: «واقعاً برای او خوشحالم. این که هواداران نام او را فریاد زدند، نشان‌دهنده تغییر اوضاع است.»

بیشتر بخوانید: نیکو ویلیامز با اجازه مادرش پورشه ۹۱۱ GT۳ خرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی