نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
جزئیات قرارداد توخل با تیم ملی انگلیس/ ۱۸ ماهه با نصف حقوق چلسی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل قرارداد ۱۸ ماهه‌ای با فدراسیون فوتبال انگلیس امضا کرد و از ژانویه هدایت سه‌شیرها را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرورزشی، توماس توخل، سرمربی سابق بایرن مونیخ و چلسی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس انتخاب شده است و به زودی به عنوان سومین سرمربی خارجی تاریخ این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

توخل ۵۱ ساله پس از مذاکرات سریع با فدراسیون فوتبال انگلیس با هدایت سه‌شیرها توافق کرد. او جایگزین گرت ساوتگیت می‌شود که پس از شکست تلخ انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

طبق گزارش‌ها، توخل قراردادی ۱۸ ماهه با فدراسیون امضا کرده و سالانه ۵ میلیون پوند به عنوان دستمزد به او اختصاص خواهد یافت. این مبلغ نسبت به قرارداد ۱۰ میلیون پوندی او در زمان سرمربیگری چلسی کاهش چشمگیری دارد. توخل به مدت ۲۰ ماه سرمربی چلسی بود و در سپتامبر ۲۰۲۲ برکنار شد.

پس از جدایی ساوتگیت، لی کارسلی که سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس بود، به عنوان سرپرست موقت تیم ملی انتخاب شد و تا ژانویه در این سمت باقی خواهد ماند. کارسلی هفته گذشته اعلام کرد که تمایل به بازگشت به نقش قبلی خود دارد. او در این خصوص گفت: «من از کارم با تیم زیر ۲۱ ساله‌ها بسیار راضی‌ام و مربیگری تیم ملی افتخار بزرگی برای من بود. واقعاً خوشحالم که این فرصت به من داده شده و به توانایی‌های این تیم ایمان دارم. این یکی از بهترین شغل‌ها در فوتبال است و امیدوارم بهترین سرمربی را به خدمت بگیریم.»

انتظار می‌رود توخل با تجربه و دانش خود، تیم ملی انگلیس را به موفقیت‌های بیشتری هدایت کند و امیدها برای دستیابی به قهرمانی‌ها در آینده را زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: توماس توخل با اتحادیه فوتبال انگلیس به توافق رسید/ یک آلمانی روی نیمکت سه‌شیرها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی