نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
حمله تند کریم انصاری‌فرد به گزارش محمد سیانکی/ غیر مودبانه، غیرفنی و بی‌معنا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری‌فرد در واکنش به اظهارات محمد سیانکی، گزارشگر دیدار ایران و قطر، انتقاداتی تند مطرح کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان  از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

این مسابقه درحالی با این نتیجه قاطع به پایان رسید که محمد سیانکی، گزارشگر بازی، در طول گزارش خود مدام نظرات کارشناسی ارائه می‌کرد و از نحوه بازی تیم امیر قلعه‌نویی انتقاد داشت. این رویکرد حالا با انتقاد تند کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش سابق ایران، مواجه شده است.

او در یک استوری اینستاگرامی، پیروزی قاطع تیم ملی ایران مقابل قطر را تبریک گفت و اظهار کرد: «تنها موضوع آزاردهنده در این بازی، اظهارات غیر فنی، بی‌معنا و غیرمودبانه آقای گزارشگر بود. فوتبال ما شرایط خیلی بهتری داشت اگه هرکس سرش توی کاری باشه که باید انجام بده. هرکسی که به کم فوتبال بفهمه، می‌دونه که جای این آقا اینجا نیست.»

انصاری‌فرد همچنین افزود: «صحبت‌های بی‌معنا و خنده‌داری درباره مسائل فنی مطرح کرد که هیچ هم‌دلی با جمله قبل و بعدش نداشت.»

وی در ادامه به طعنه گفت: «با این همه استعداد گزارشگری که توی ایران داریم، این افراد چطوری گزارشگر می‌شن و بازی ملی بهشون داده میشه که بازیکنان رو مسخره کنن؟ چطوریه که تقریبا هرکس میاد گزارشگر میشه بعدش صاحب مدرک مربیگری هم میشه؟»

این انتقاد انصاری‌فرد پس از بازی ایران مقابل قطر، بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به بحث‌های متعددی درباره کیفیت گزارشگری در صداوسیما دامن زده است.

حمله تند کریم انصاری‌فرد به گزارش محمد سیانکی/ بی‌ادب، غیرفنی و بی‌معنا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱۸
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید کلباسی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    وقتی نظارتی در کار نباشد ؛ وقتی یک علف بچه ادعای کارشناسی داره ؛ وقتی یک فرد بی ادب و بی صلاحیت را برای گزارش مسابقه تیم ملی ایران 87 میلیونی انتخاب می کنند ... جسم و روح یک ملت نابود می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی