بازیکنان سیتی با من نوشیدنی الکلی می‌خوردند/ این باشگاه به من بد کرد/ متهم به تجاوز شدم؛ آن هم به دروغ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنژامن مندی، مدافع سابق منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سیتی دستمزدهایش را پرداخت نکرده و او مجبور شد از هم‌تیمی‌هایش پول قرض کند.

به گزارش خبرورزشی، دستمزد ماهیانه ۶۰۰ هزار یورویی بنژامن مندی به دلیل اتهامات تجاوز در سال ۲۰۲۱ توسط باشگاه منچسترسیتی قطع شد. این بازیکن ۳۰ ساله در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که حقوق نگرفتن از سیتی باعث بروز مشکلات مالی جدی برای او شده و اظهار داشت که به حمایت مالی هم‌تیمی‌هایش مانند رحیم استرلینگ، برناردو سیلوا و ریاض محرز نیاز پیدا کرده بود، و اکنون ۱۴ میلیون یورو بابت دستمزد پرداخت نشده از منچسترسیتی طلبکار است.

مندی در این مصاحبه به عدم عذرخواهی باشگاه اشاره کرد و گفت: «منچسترسیتی در هیچ مقطعی از من عذرخواهی نکرده و حتی به این هم اعتراف نکرده که اقدامات آن‌ها چه بر سر من آورد.» وی همچنین به دلیل کسر غیرمجاز دستمزدش از منچسترسیتی شکایت کرده و به دنبال دریافت غرامت است.

این بازیکن که اکنون در لیگ ۲ فرانسه برای باشگاه لوریان بازی می‌کند، به مشکلاتش در تأمین هزینه‌های زندگی و نفقه فرزندش اشاره کرد و گفت: «من برای پرداخت نفقه فرزندم تلاش کردم و ساختمانم در چشایر را که در آن احساس بدی داشتم فروختم.»

مندی در پایان افزود: «فکر می‌کردم منچسترسیتی قرار است رفتار خیلی بهتری داشته باشد و انتظار چنین اقداماتی را نداشتم.» او همچنین به رفتار ناعادلانه باشگاه اشاره کرد و تاکید کرد که هیچ‌یک از بازیکنان دیگر به این شکل مورد قضاوت قرار نگرفته‌اند.

مندی در نهایت گفت: «چند بازیکن تیم اصلی منچسترسیتی، از جمله کاپیتان باشگاه، همگی در مهمانی‌هایی که من شرکت می‌کردم و یا میزبان آن‌ها بودم، حضور داشتند. همگی با هم مشروبات الکلی می‌نوشیدیم. همه ما محدودیت‌های کووید-۱۹ را زیر پا گذاشتیم. این رفتار من را توجیه نمی‌کند، اما من احساس می‌کنم بی‌انصافی است که سیتی با من اینطور رفتار می‌کند. تفاوت من با دیگر بازیکنان منچسترسیتی این است که من کسی بودم که به دروغ متهم به تجاوز شدم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی