واکنش امباپه به شایعه شوکه‌کننده/ فوق‌ستاره رئال متهم به تجاوز است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه به شایعات در خصوص تحقیقات پلیس سوئد درباره اتهام تجاوز او واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، کیلیان امباپه گزارش‌ها درباره تحقیقات پلیس سوئد در مورد ادعای تجاوز در هتلی که او و دوستانش در آن اقامت داشتند را «اخبار جعلی» خواند. او از چهارشنبه تا جمعه گذشته به همراه دوستانش در استکهلم اقامت داشت و روز پنج‌شنبه پس از بازدید از رستوران Chez Jolie و باشگاه شبانه V، به هتل بازگشت.

روزنامه سوئدی آفتون‌بلادت اعلام کرده که پلیس در حال بررسی ادعای تجاوزی است که گفته می‌شود پنج‌شنبه شب در هتل محل اقامت امباپه رخ داده است. امباپه با انتشار این گزارش در شبکه اجتماعی ایکس، آن را رد کرد و نوشت: «اخبار جعلی! این اتفاق‌ها همیشه درست قبل از جلسات دادرسی رخ می‌دهد، انگار تصادفی است»، که اشاره‌ای به جلسه دادرسی او در رابطه با اختلاف حقوقی‌اش با باشگاه سابقش پاری سن ژرمن داشت.

آفتون‌بلادت گزارش داده که نیروهای پلیس و تیم‌های جنایی سوئد روز دوشنبه به هتل رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. گفته می‌شود که زن شاکی پس از حادثه به بیمارستان مراجعه کرده است. با این حال، پلیس سوئد و دادستانی از اظهار نظر درباره این پرونده خودداری کرده‌اند و تا این لحظه هیچ مظنونی شناسایی نشده است.

این اتهام درست قبل از جلسه دادرسی امباپه با پاری سن ژرمن مطرح شده، جایی که او برای دریافت ۴۶ میلیون پوند از این باشگاه به عنوان پاداش و دستمزدهای معوقه‌اش تلاش می‌کند. این مبلغ به دوران حضور هفت‌ساله او در پاریس بازمی‌گردد و اختلافات حقوقی بین امباپه و باشگاه سابقش همچنان ادامه دارد، در حالی که او پس از پیوستن به رئال مادرید، به صورت علنی از اقدامات پاری‌سن‌ژرمن انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی سوپرکامپیوتر اوپتا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا/ رئال‌مادرید، منچسترسیتی، اینتر یا...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی