آخرین وضعیت خسرو حیدری در استقلال؛ اخراج منتفی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو حیدری همچنان به کار خود در تیم امید استقلال ادامه می‌دهد.

روز گذشته خبری مبنی بر جدایی خسرو حیدری از آکادمی استقلال در رسانه‌ها منتشر شد، اما به تازگی تأیید شده است که وی به همکاری خود با تیم امید ادامه خواهد داد.

پس از بازی اخیر تیم امید استقلال، اعلام شد که حیدری از باشگاه کنار گذاشته شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که وی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و امروز تصمیم بر ادامه همکاری با وی اتخاذ شده است.

شایان ذکر است که حیدری در هفته‌های اخیر نتایج خوبی با امیدهای استقلال کسب کرده است و این عملکرد مثبت، احتمالاً دلیل اصلی ادامه همکاری‌اش با باشگاه بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عقاب تهران IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    نتایج خوبی گرفته حتماً باخت۳گله به عقاب رامیگید کیستقلال بانام عقاب مشکل داره،همانطورکه هم فصل قبل هم چند هفته پیش،توسط عقاب قلعه عقابها ناکام شدندوهرموقع نام نساجی میادبیادمساوی بدتر از باخت باندناکام وازدست رفتن قهرمانی می افتند،البته باندناکام+چندرفیقبازمثل نوری وبرهانی وعده کمی ازهواداران تیم هنوزتوگل مشکوک به آفسایدگولسیانی موندندوفرافکنی وبهانه برای ناکامی بادفاع اتوبوسی میارنداما تیم اوسمار بارکوردشکنی درامیدگل،شوت درچارچوب،درصدمالکیت وتعدادپاس صحیح با فوتبال تماشاگرپسند برضدفوتبال غلبه کرد و قهرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی