طارمی: این بازی انتقامی نیست!/ یک چیز در دلم مانده بود که باید می‌گفتم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران معتقد است که بازی با قطر جنبه انتقامی ندارد.

مهدی طارمی در گفت‌وگویی قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر اظهار داشت: امیدوارم در این ۲ روز مانده به بازی خوب تمرین کنیم تا با شرایط بهتری آماده بازی مقابل قطر شویم.

مهاجم تیم ملی درباره شرایط میزبانی از قطر در دبی گفت: وقتی تیمی در کشور خودش بازی می‌کند از لحاظ میزبانی و حضور هواداران تاثیرگذار است. چون هواداران به ورزشگاه می‌آیند که یک بازی خوب ببینند و ما بازیکنان هم انگیزه می‌گیریم تا بهتر بازی کنیم. با این شرایطی که برای میزبانی اتفاق افتاده ناراحت هستیم ولی میزبانی خارج از ایران را بهانه قرار نمی‌دهیم به این دلیل که می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا با پیروزی راه خودمان را برای ادامه مسیر هموار کنیم.

طارمی درخصوص اینکه آیا بازی با قطر جنبه انتقامی دارد؟ توضیح داد: از نظر من این بازی جنبه انتقامی ندارد چون در ۱۰ بازی اخیر با قطر فقط یک بازی باختیم آن هم در بازی‌ای که باید می‌بردیم و اگر این بازی را هم ببریم، از نظر فوتبالی جایگزین آن بازی نمی‌شود. ولی ما ذهن خودمان را برای صعود به جام جهانی گذاشتیم و آن بازی گذشته و متاسفانه چیزی که می‌خواستیم نشد.

مهاجم تیم ملی درخصوص اینکه انتخاب دبی به عنوان میزبانی چقدر می‌تواند برای تیم ملی مناسب باشد گفت: قطعا امارات نسبت به بقیه جاها شرایط بهتری دارد و ایرانی‌هایی که در دبی هستند بیشترند و این باعث می‌شود که حس میزبانی داشته باشیم اما چیزی که در دلم مانده بود را کلی می‌گویم. تمام داستان این است که در چند بازی اخیر اتفاقات خوبی نیفتاد و ما شرایط فوتبالی خوبی نداشتیم و واقعا خوب بازی نکردیم اما در این چند بازی که داشتیم، نسبت به قبل که هجومی بازی می‌کردیم و گل‌های زیادی دریافت می‌کردیم الان سه چهار بازی است که گل نخوردیم و این یک امتیاز مثبت برای تیم ملی است. ولی همراه با این باید جوری بازی کنیم که هم گل نخوریم و هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. الان هم در درتلاش هستیم که بتوانیم هر دو تاکتیک را با هم انجام دهیم. بابت این چند بازی متاسف هستیم که این سبک انجام نشد اما در حال پیشرفت هستیم.

طارمی درباره صحنه پنالتی بازی با ازبکستان افزود: من با داور صحبت کردم و به او گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذاریم اما بعد از بازی وقتی صحنه را دیدیم به نظرم به تیم ملی بی‌احترامی شد چون داور به ما گفت دست بسته بوده ولی چیزی که من دیدم دست بیش از حد باز بود و این صحنه هر جا بود پنالتی گرفته می‌شد اما دیگر گذشته دنبال بهانه نیستیم و باید به جز آن باید بهتر کار می‌کردیم تا بازی را ببریم. با بازیکن‌ها صحبت می‌کنیم که فوتبالی بازی را ببریم و باید طوری بازی کنیم که متکی به داور نباشیم.

بیشتر بخوانید: شوک به پرسپولیس؛ اورونوف در تمرین ازبکستان نیست! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی