گزینه‌های خارجی استقلال به ایران نمی‌آیند/ اختلاف‌های مدیریت با کادر فنی دلیل جدایی نکونام بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید نامجومطلق مربی پیشین استقلال اعتقاد دارد جدایی جواد نکونام از استقلال به دلیل اختلاف با مدیریت بود.

به گزارش خبرورزشی، مجید نامجومطلق مربی پیشین استقلال و ستاره پیشین این تیم اعتقاد دارد مربیان خارجی برای هدایت آبی‌ها به ایران نمی‌آیند.

نامجومطلق درباره جدایی جواد نکونام از استقلال به خبرگزاری تسنیم گفت: نکونام در استقلال زحمت کشید و از لحاظ نتیجه‌گیری هم عملکرد بسیار خوبی داشت. او در فصل گذشته اندازه یک تیم قهرمان امتیاز جمع کرد و با بدشانسی قهرمان نشد و در فصل جدید هم جدایی زودهنگامی از استقلال داشت. گاهی اوقات شرایط طوری می‌شود که دیگر کاری از دست سرمربی ساخته نیست و متأسفانه اختلاف‌های مدیریت با کادر فنی شرایط را بد کرد و در نهایت نکونام هم جدا شد.

نامجومطلق که سابقه هدایت آبی‌پوشان به صورت موقت را هم داشته، درباره انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم بیان کرد: اگر مدیریت استقلال قصد کار کردن با نکونام را نداشت باید قبل از شروع فصل سرمربی را عوض می‌کرد و تغییر مربی در این مقطع زمانی، استقلال را با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد کرد. الان مربیان خارجی به دلیل شرایطی که وجود دارد به ایران نمی‌آیند و این کار را سخت می‌کند، در ضمن اگر مربی خارجی بیاید و نتیجه نگیرد در نهایت می‌خواهد بگوید که من تیم را نبستم. کار باشگاه استقلال در این مقطع سخت شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی