نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
۰ |
۰
عشق من به تیم ملی پایان ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کرواسی موفق به شکست دادن اسکاتلند شد و لوکا مودریچ که بهترین بازیکن این مسابقه بود، بعد از بازی عنوان کرد که با عشق برای تیم ملی کشورش بازی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و اسکاتلند از گروه یک مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه با نتیجه ۲-۱ به نفع کرواسی به پایان رسید. اسکاتلند با گل زودهنگام رایان کریستی در دقیقه ۳۳ پیش افتاد، اما تنها سه دقیقه بعد ایگور ماتانوویچ برای کرواسی گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۱-۱ به رختکن بروند. در نیمه دوم، آندری کراماریچ در دقیقه ۷۰ گل دوم کرواسی را وارد دروازه کرد و کرواسی از حریف پیشی گرفت. در دقایق پایانی، اسکاتلند در دقیقه ۹۰+۵ توسط چارلی آدامز به گل تساوی رسید، اما با دخالت کمک داور ویدیویی (VAR) و به دلیل آفساید، این گل مردود شد و کرواسی توانست پیروزی را حفظ کند.

لوکا مودریچ، هافبک باتجربه کرواسی، با عملکردی درخشان در این دیدار، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و با این عنوان شب به‌یادماندنی خود را تکمیل کرد. او پس از بازی در مصاحبه‌ای گفت: «عشق من به تیم ملی بی‌پایان است و تا زمانی که بتوانم، برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.» وی همچنین افزود: «بازی کردن برای تیم ملی کرواسی یک افتخار بزرگ است و ما همیشه با آرزو و اشتیاق به میدان می‌آییم. اینجا برای ما مانند تعطیلات است، ما با خوشحالی به اینجا می‌آییم تا کرواسی را در بهترین شکل نشان دهیم. این دلایل باعث شده که کرواسی همواره در اوج فوتبال اروپا و جهان قرار بگیرد.»

بیشتر بخوانید: تلخ و شیرین VAR؛ اسکاتلند باخت تا کرواسی پیروز شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی