فرصت انتقام تیم ملی از قطر/ باختی که پس از ۱۴ سال تلخِ تلخ بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط خود را آماده دیدار مقابل قطر می‌کند که بازیکنان و سرمربی این تیم هنوز طعم تلخ شکست در مرحله نیمه نهایی جام ملت قطر را از یاد نبرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر به دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد که ۱۸ بهمن سال گذشته با نتیجه سه بر دو مغلوب این تیم(میزبان رقابت‌ها) شدیم. در آن دیدار (نیمه نهایی) ابتدا تیم ملی با گل دقیقه ۴ سردار آزمون از حریف پیش افتاد اما در دقایق۱۷، ۴۳ و ۸۲ سه بار دروازه‌ بیرانوند را باز شده دید تا تک گل دقیقه ۵۷ علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی هم تأثیری در رسیدن به نتیجه تساوی نداشته باشد.

آخرین شکست ایران به قطر پیش از جام ملت ها

اما با مروری بر نتایج تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و قطر مشخص می‌شود پیش از این شکست که در بهمن ماه سال گذشته مقابل قطر برای تیم ملی مان رقم خورد آخرین بار که این تیم موفق شده بود ما را شکست بدهد در تاریخ دوشنبه هفتم دیماه سال ۱۳۸۸ برابر با بیست و هشتم دسامبر سال ۲۰۰۹ و در چهارچوب یک دیدار دوستانه بود. نکته جالب این که در آن سال نیز تیم قطر با نتیجه ۳ بر ۲ موفق شد تیم ملی فوتبال کشورمان را شکست بدهد.

دیداری که افشین قطبی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده داشت و گل‌های تیم ایران را میلاد زنیدپور تور در دقایق ۴۷ و ۳۷ به ثمر رساندند. تیم قطر نیز با هدایت «برونو متسو» موفق شد با گل دقیقه سوم وقت‌های تلف شده «ماجد محمد» بازی دو بر دو مساوی را در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به پایان برساند.

مصاف سه‌شنبه فرصت انتقام تیم ملی از قطر/ باختی که پس از ۱۴ سال تلخِ تلخ بود

در حالی که پس از ۱۴ سال قطری‌ها توانستند در یکی از حساسترین مسابقات تیم ملی مان و در نیمه نهایی جام ملتها ایران را شکست بدهند قطعاً انگیزه‌های زیادی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی و همین سرمربی وجود دارد که انتقام باخت سه بر دو در جام ملت‌های آسیا را در بازی رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از قطری‌ها بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    تیم گروهبان قندلی هر وقت توانست ازبکستان را شکست دهد آن وقت به فکر شکست دادن قطر باشد🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی