نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
۰ |
۰
فیفادی این مرتبه به نفع بارسلونا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فیفا دی ماه اکتبر، هانسی فلیک خوشحال‌تر از دیگر سرمربیان باشگاهی‌ست چرا که چند ستاره بارسلونا را بعد از این هفته در اختیار خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، انتظار می‌رود که بارسلونا پس از وقفه بازی‌های ملی، چند بازیکن خود را از مصدومیت بازگرداند.

گاوی که ۱۱ ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی دور از میادین بوده، آماده بازگشت است. همچنین، فرمین لوپس پس از پشت سر گذاشتن مشکلات عضلانی پی‌درپی در ناحیه زانو نیز برای بازگشت آماده خواهد شد. آخرین بازیکنی که احتمالاً به ترکیب بازمی‌گردد، دنی اولمو است که از زمان پیروزی بارسلونا در دربی کاتالونیا مقابل خیرونا در ماه گذشته، مصدوم بوده.

اولمو از زمان پیوستنش به بارسلونا از تیم لایپزیش در تابستان، خود را به‌عنوان بازیکنی کلیدی ثابت کرده است. او تاکنون تنها در سه بازی حضور داشته، اما در هر سه بازی (مقابل رایو وایکانو، رئال وایادولید و خیرونا) موفق به گلزنی شده است. بازگشت او به‌شدت مورد انتظار خواهد بود، به‌ویژه با توجه به اینکه اکنون فران تورس هم مصدوم شده است.

طبق گزارش «موندو دپورتیوو»، بارسلونا قصد دارد با دقت و احتیاط از اولمو استفاده کند. برنامه این است که او در مقابل سویا یا بایرن مونیخ از ابتدا بازی نکند، بلکه از این بازی‌ها برای بازگشت تدریجی به آمادگی کامل استفاده شود، تا بتواند در ال کلاسیکو حضور داشته باشد. اگر هیچ مشکلی پیش نیاید، او از ابتدا در بازی سانتیاگو برنابئو حضور خواهد داشت.

واضح است که اولمو در صورت آمادگی به ترکیب بارسلونا خواهد رسید و حضور او در مقابل رئال مادرید ضروری است. از حالا تا آن زمان، مهم‌ترین مسئله این است که او دچار هیچ مشکل جدیدی در روند بهبودی نشود.

بیشتر بخوانید: بدهی بارسلونا به مسی صاف می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی