نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
۰ |
۰
ما به بردن عادت کرده‌ایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسپانیا با نتیجه ۱-۰ دانمارک را شکست داد و سرمربی این تیم امیدوار است که تیمش به روند پیروزی‌ها ادامه دهد.

به گزارش خبرورزشی، در گروه ۴ لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا با نتیجه ۱-۰ مقابل دانمارک پیروز شد. مارتین سوبیمندی در دقیقه ۷۹ تک‌گل این بازی را زد. اسپانیا با این برد ۷ امتیازی شد و جای دانمارک ۶ امتیازی را در صدر گرفت.

پس از پایان بازی، لوئیس دلا فوئنته سرمربی اسپانیا در کنفرانس خبری با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: «پس از قهرمانی در یورو، بازیکنان همچنان فرم خوبی دارند و این برای ما بسیار ارزشمند است.»

دلا فوئنته در تحلیل بازی افزود: «ما به خوبی توانستیم حریف را کنترل کنیم. هیچ عجله‌ای برای گلزنی نداشتیم و بازی را با صبر پیش بردیم. توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت توانستیم ضربه نهایی را بزنیم.»

او در مورد بازگشت به صدر جدول گفت: «این پیروزی برای ما بسیار اهمیت داشت. باید عادت کنیم که به طور مستمر پیروز شویم، زیرا این عادت میل به برد را بیشتر می‌کند. همان‌طور که لوئیس آراگونس گفته بود، ما این موضوع را به‌خوبی ثابت کردیم.»

دلا فوئنته همچنین عملکرد تیمش را در طول بازی بررسی کرد و گفت: «در نیمه اول، مقابل یک حریف بسیار قدرتمند کمی در کنترل توپ مشکل داشتیم و بازی با سرعت کمی پیش می‌رفت. اما با تغییراتی که در نیمه دوم اعمال کردیم، شرایط بهتر شد و توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.»

او در مورد بازی حساس بعدی مقابل صربستان و احتمال قطعی شدن صعود به مرحله بعد گفت: «صربستان تیمی بسیار سرسخت و قوی است. امیدواریم بتوانیم با شکست دادن آن‌ها، صعود خود را قطعی کنیم و یک گام دیگر به هدف‌مان نزدیک‌تر شویم.»

بیشتر بخوانید: درگیری رونالدو و خانواده‌اش با ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا؛ دیگر هیچ‌وقت به من بی‌احترامی نکن!/ خواهر کریستیانو: این مرد بیچاره کیست؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی