نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
سرمربی پرتغال عملکرد لهستان را تحسین کرد!/ رونالدو خوب است اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرتغال موفق شد با درخشش رونالدو و سیلوا به پیروزی ارزشمندی مقابل لهستان دست پیدا کند و سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش راضی‌ست.

به گزارش خبرورزشی، در دیداری از گروه ۱ لیگ ملت‌های اروپا، پرتغال مقابل لهستان در خانه حریف با نتیجه ۳-۱ پیروز شد. برناردو سیلوا در دقیقه ۲۶، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۷ و کسپر بدنارک در دقیقه ۸۸ برای پرتغال و پیوتر زیلینسکی در دقیقه ۷۸ برای لهستان گلزنی کردند.

پرتغال با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است و لهستان ۳ امتیازی در رده سوم قرار دارد.

روبرتو مارتینس، سرمربی پرتغال، پس از بازی در کنفرانس خبری گفت: «بازی خوبی بود و توانستیم از همان ابتدا برتری خود را به لهستان تحمیل کنیم. اما برخلاف شما، فکر نمی‌کنم این بهترین عملکرد تیم تحت هدایت من بوده باشد. به نظرم نیمه دوم دیدار مقابل فرانسه در یورو از این بازی بهتر بود.»

او همچنین به تمرینات فشرده تیم در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: «در این چهار روز اخیر تمرینات سختی داشتیم و بازیکنان توانستند به‌خوبی مسائل تاکتیکی را در زمین پیاده کنند. البته از گلی که دریافت کردیم ناراضی‌ام، اما در مجموع عملکرد تیم خوب بود.»

مارتینس سپس به تمجید از تیم ملی لهستان و سبک بازی مربیان این کشور پرداخت و گفت: «همیشه ایده‌های مربیان لهستانی را تحسین کرده‌ام. سبک بازی ریسکی، پرس شدید و حملات پرقدرت از ویژگی‌های آن‌هاست و من برای این نوع فوتبال احترام زیادی قائلم.»

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۶۲ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به دیوگو ژوتا داد. مارتینس درباره این تعویض گفت: «وقتی در فاصله ۷۲ ساعت باید دو بازی پرفشار برگزار کنید، مدیریت وضعیت جسمانی بازیکنان بسیار مهم است. رونالدو از زمین خارج شد تا ژوتا به میدان بیاید و او هم در نیم ساعت پایانی عالی بازی کرد. ضمن اینکه کریستیانو در شرایط خوبی قرار دارد.»

در این دیدار دو بازیکن جوان پرتغال، رناتو ویگا و ساموئل کاستا، برای اولین بار فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را به‌دست آوردند. مارتینس درباره جوان‌گرایی تیمش گفت: «ویگا با وجود سن کم نشان داده که بازیکن بااستعدادی است و آینده درخشانی خواهد داشت. او پتانسیل این را دارد که به بازیکنی مانند روبرت لواندوفسکی تبدیل شود. در مجموع از عملکرد همه بازیکنان راضی‌ام و اولین بازی ملی برای هر بازیکنی بسیار مهم است.»

مارتینس در پایان افزود: «ما در حال آماده‌سازی تیم برای هدف اصلی، یعنی جام جهانی هستیم. نگرش بازیکنان در این مسابقه عالی بود. همچنین باید از هواداران خوب پرتغال که همیشه از ما حمایت می‌کنند، تشکر کنم. آن‌ها نقش مهمی در موفقیت ما دارند.»

بیشتر بخوانید: رکورد جدید برای رونالدو؛ کریستیانو به راموس هم رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی