خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده کوتاه آمد؛ مجیدی نیم‌فصل برمی‌گردد/ فرهاد می‌آید و در استقلال خداحافظی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق استقلال در مهر ماه سال ۹۱ خبری تاریخی به هواداران این تیم داد که البته درست هم بود.

از ابتدای لیگ دوازدهم هواداران استقلال مرتب در دیدارهای خانگی این تیم فرهاد مجیدی را صدا می‌زدند و این مسئله امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده، سرمربی و مدیرعامل وقت باشگاه استقلال را تحت فشار گذاشته بود. کار به جایی رسید که حرف‌های کنایه‌آمیز هم از طرفین به گوش می‌رسید اما فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه‌ای که بیستم مهر سال ۹۱ در خبرورزشی منتشر شد، مژده بزرگی به هواداران استقلال داد و گفت: فرهاد مجیدی سرمایه استقلال و فرزند این باشگاه است. ما به همین راحتی سرمایه‌های خودمان را از دست نمی‌دهیم به همین خاطر صحبت‌هایی انجام شده تا فرهاد به استقلال برگردد و از نیم‌فصل دوم کنارمان باشد. حالا قرار است خود مجیدی با آقای قلعه‌نویی جلسه بگذارند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند اما من به طرفداران مژده می‌دهم که فرهاد برمی‌گردد.

مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود به بحث خداحافظی مجیدی هم اشاره کرد و گفت: باید یک بازی خداحافظی در حد شان و منزلت مجیدی برپا کنیم. این بازیکن ارزشمند به استقلال برمی‌گردد و با پیراهن آبی از میادین خداحافظی خواهد کرد.

فرهاد مجیدی همان‌طور که علی فتح‌الله‌زاده گفته بود به استقلال برگشت و در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم برای آبی‌پوشان به میدان رفت.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده کوتاه آمد؛ مجیدی نیم‌فصل برمی‌گردد/ فرهاد می‌آید و در استقلال خداحافظی می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی