نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
خبرورزشی‌گردی| میناوند: از ایران به AFC ایمیل زدند تا پرسپولیس محروم شود/ آقای پروین! به پرسپولیس توهین شد شما از استقلال حمایت می‌کنی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش فقید پرسپولیس در مصاحبه‌ای پر سر و صدا از علی پروین انتقاد کرده بود.

مهرداد میناوند بازیکن فقید پرسپولیس و تیم ملی یکی از چهره‌های خوش‌مصاحبه فوتبال ایران بود و البته گاهی اوقات به خاطر همین مسئله دچار دردسر می‌شد.

میناوند نوزدهم مهر ۱۳۹۹ هنگامی که لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به میزبانی قطر برگزار می‌شد و پرسپولیس توانسته بود النصر عربستان را شکست بدهد، طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی ضمن تاکید بر این‌که برخی افراد در داخل کشور می‌خواستند با ارائه اطلاعات غلط به کنفدراسیون فوتبال آسیا زمینه‌ساز محرومیت پرسپولیس شوند، گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس به صورت کاملا قانونی قرارداد بسته بودند و مشکلی بابت استفاده از آن‌ها وجود نداشت ولی برخی افراد معلوم‌الحال و وطن‌فروش می‌خواستند کاری کنند تا پرسپولیس مقابل النصر بازنده شود به همین خاطر برای کنفدراسیون از ایران ایمیل زده بودند اما با رای AFC بی‌گناهی پرسپولیس ثابت شد و روسیاهی ماند برای هواداران النصر مقیم ایران!

میناوند در ادامه با تاکید بر این‌که فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۰ کار بسیار بزرگی تلقی می‌شود، محروم کردن عیسی آل کثیر را یک نامردی بزرگ قلمداد کرد و با انتقاد از علی پروین، موضع تندی نیز علیه اسطوره باشگاه پرسپولیس گرفت. مهرداد در این مورد گفت: همه می‌دانند من چقدر علی پروین را دوست دارم ولی از ایشان گله‌مندم چون هواداران پرسپولیس اصلا انتظار ندارند علی‌آقا بیاید و به نفع تیم استقلال که هوادارانش به پرسپولیسی‌ها کنایه زدند و برچسب تیم حکومتی را به ما چسباندند، صحبت کند. استقلال خودش پیشکسوت دارد و آن‌ها هر روز مصاحبه می‌کنند بنابراین علی پروین نباید در چنین شرایطی بگوید از وزارت ورزش می‌خواهم به استقلال کمک کند. هواداران پرسپولیس ناراحت هستند چون در این مدت گروهی از طرفداران استقلال انواع توهین‌ها را به ما کردند و دیگر نیازی نیست اسطوره پرسپولیس از استقلالی‌ها دفاع کند!

خبرورزشی‌گردی| میناوند: از ایران به AFC ایمیل زدند تا پرسپولیس محروم شود/ آقای پروین! به پرسپولیس توهین شد شما از استقلال حمایت می‌کنی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی