نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
گفت‌وگوهای ۷ ساعته درباره آینده اریک تن‌هاخ/ آینده سرمربی منچستریونایتد همچنان نامشخص است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرجیم رتکلیف و مدیران ارشد منچستریونایتد به مدت ۷ ساعت با یکدیگر مذاکره کردند اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آینده تن‌هاخ در این تیم منتشر نشده است.

به گزارش خبرورزشی، سر جیم رتکلیف، یکی از مالکان منچستریونایتد، پس از هفت ساعت مذاکره با مدیران ارشد باشگاه در لندن، از صحبت درباره آینده اریک تن‌هاخ امتناع کرد. این جلسه در پی شروع ناامیدکننده فصل برای شیاطین سرخ برگزار شد.

رتکلیف حدود ساعت ۹:۳۰ صبح وارد محل ملاقات شد و با افراد برجسته‌ای از جمله سر دیو بریلسفورد و دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه، دیدار کرد. در پایان جلسه که ساعت ۴:۴۵ بعدازظهر به پایان رسید، رتکلیف بدون هیچ توضیحی از درب پشتی ساختمان خارج شد و با خودرویی که شیشه‌های دودی داشت محل را ترک کرد، بدون اینکه به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

هواداران همچنان در بلاتکلیفی هستند و مشخص نیست که آیا تن‌هاخ تا بازی بعدی مقابل برنتفورد در اولدترافورد که در ۱۹ اکتبر برگزار می‌شود، سرمربی تیم خواهد ماند یا خیر.

تن‌هاخ در صورت برکناری، با توجه به تمدید قرارداد یک ساله‌اش در تابستان، مبلغی در حدود ۱۷.۵ میلیون پوند به‌عنوان غرامت دریافت خواهد کرد که یکی از بزرگترین پرداخت‌های تاریخ باشگاه است.

گزینه‌هایی مانند رود فان‌نیستلروی، اسطوره باشگاه و دستیار کنونی تن‌هاخ، به‌عنوان گزینه موقت برای هدایت تیم در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، نام‌هایی چون گرت ساوت‌گیت، توماس توخل، گراهام پاتر و روبن آموریم در لیست جانشینان احتمالی تن‌هاخ دیده می‌شوند.

تن‌هاخ فصل گذشته نیز در آستانه اخراج قرار داشت اما پیروزی شگفت‌انگیز ۲-۱ در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی و قهرمانی در جام اتحادیه، او را به‌طور موقت نجات داد. اکنون با شروع ضعیف این فصل و بدترین عملکرد یونایتد در ۷ بازی ابتدایی لیگ برتر، به نظر می‌رسد که دوران او در منچستر به پایان نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: توخل دوباره گزینه سرمربیگری منچستریونایتد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی