نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
۱ |
۰
سرمربی اسبق استقلال کنار ۳۰ جام قهرمانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر حضور سرمربی اسبق استقلال در در تیم جدیدش قطعی شود، او به یکی از معتبرترین تیم‌های باشگاهی قاره آفریقا پیوسته است.

به گزارش خبرورزشی، چند سایت اروپایی خبر از حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی اسبق استقلال در راجا کازابلانکا مراکش می‌دهند. یک تیم محبوب و پرافتخار در مراکش که به در عرصه فوتبال باشگاهی قاره آفریقا هم شناخته شده است. البته نکته مهم اینجاست که تا ساعت ۱۴:۱۵ روز سه‌شنبه هفدهم مهر نه خود ریکاردو ساپینتو و نه باشگاه راجا در فضای مجازی هیچ بیانیه‌ای مبنی بر آغاز همکاری مشترک منتشر نکرده بودند.

۳۰ جام معتبر

راجا کازابلانکا یکی از پرافتخارترین تیم‌های مراکش محسوب می‌شود که ۱۳ بار توانسته لیگ این کشور را فتح کند. این تیم همچنین ۹ مرتبه نیز با کاپ قهرمانی جام حذفی مراکش عکس یادگاری گرفته است. در کنار عناوین داخلی، بد نیست اشاره‌ای هم به افتخارات بین‌المللی راجا داشته باشیم. تیمی که سه بار قهرمان آفریقا شده، ۲ مرتبه سوپرجام آفریقا را به خانه برده است، دوبار جام باشگاههای عرب را فتح کرده و یک مرتبه نیز قهرمان جام کنفدراسیون آفریقا شده است.

خاطره‌ای تلخ

مطرح شدن نام راجا کازابلانکا خاطره تلخی را برای فوتبال ایران هم زنده می‌کند. این تیم چند سال قبل مارک ویلموتس سرمربی اسبق و البته کاملاً ناموفق فوتبال ایران را به خدمت گرفته بود. ویلموتس پس از ترک ایران برای مقطعی با تلویزیون آلمان به عنوان مفسر همکاری کرد و بعد از آن هم راهی راجاکازا بلانکا شد اما حضورش در این تیم اصلاً طولانی نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه بدبخت جام ندیده IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    کیسه کش چه می‌داند جام چیست ، افتخار چیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی