نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟
روز شکوفایی دوباره یک ستاره؛ دخئا اجازه نداد میلان پیروز شود!/ این شب باورنکردنی بود...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید دخئا با درخشش فوق‌العاده‌اش دو پنالتی میلان را مهار کرد تا تیمش برنده میدان باشد.

به گزارش خبرورزشی، در هفته هفتم سری آ، تیم فیورنتینا موفق شد با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست دهد. در این بازی یاسین عدلی در دقیقه ۳۵ و آلبرت گودموندسون در دقیقه ۷۳ برای فیورنتینا گلزنی کردند، در حالی که کریستین پولیشیچ در دقیقه ۶۷ تنها گل میلان را به ثمر رساند. میلان در این دیدار دو ضربه پنالتی را نیز از دست داد که یکی از آن‌ها توسط تئو هرناندس در دقیقه ۱+۴۵ و دیگری توسط تمی آبراهام در دقیقه ۵۶ به ثبت رسید ولی هر دو پنالتی توسط داوید دخئا مهار شدند.

دخئا که پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد برای مدتی بدون تیم مانده بود، با پیوستن به فیورنتینا آمادگی بالایی از خود نشان داده اما در مورد ضربات پنالتی بازی با میلان نمی‌خواهد صحبت کند.

او پس از بازی در مصاحبه با DAZN گفت: «یک شب باورنکردنی بود. نمی‌خواهم در مورد پنالتی‌ها صحبت کنم، بلکه می‌خواهم درباره کاری که تیم انجام می‌دهد تا شبی مانند این را به هواداران هدیه بدهد، حرف بزنم.»

دخئا درباره پیروزی تیمش نیز اظهار داشت: «پیروزی امشب اهمیت زیادی دارد. در نهایت تلاش‌هایمان در هفته‌های اخیر به ثمر نشسته است. پیروزی مقابل میلان می‌تواند فصل متفاوتی را آغاز کند. برد مقابل باشگاه بزرگی مانند میلان بسیار مهم است. ما خیلی سخت کار می‌کنیم و در نهایت نتیجه می‌دهد.»

بیشتر بخوانید: هدیه بزرگ دخئا به بنفش‌ها/ میلان به سنگربان اسپانیایی باخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی