نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
۰ |
۰
آرام باشید، تجربه کمی ندارم!/ تیم ما نرمال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ پیروزی مقابل اینتراخت را در لحظات آخر از دست داد و سرمربی این تیم همه را به آرامش دعوت کرد و گفت که لازم نیست نگران پیروز نشدن تیمم باشید.

به گزارش خبرورزشی، در هفته ششم بوندس‌لیگای آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در حالی که آماده جشن پیروزی بود، در دقایق پایانی با نتیجه ۳-۳ متوقف شد. در این بازی برای بایرن، کیم‌مین جائه در دقیقه ۱۵، دایو اوپامکانو در دقیقه ۳۸ و میشل اولیسه در دقیقه ۵۳ گلزنی کردند. بایرن با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و صدرنشینی خود را حفظ کرد.

ونسان کمپانی با وجود این نتیجه و اینکه بایرن در سه بازی اخیر خود پیروز نشده، همه را در پایان بازی به آرامش دعوت کرد و گفت: «بیایید آرام باشیم. تیم امروز عملکردی عالی داشت. موقعیت‌های زیادی داشتیم و احتمالاً سزاوار نتیجه بهتری بودیم. باید همه چیز را ساده نگه داریم و پیچیده‌اش نکنیم. حرکت ما رو به جلو است. باید روش خودمان را حفظ کنیم و به تیم باور داشته باشیم.»

بایرن مونیخ در بیشتر زمان بازی کنترل مسابقه را در دست داشت اما برتری‌اش برای کسب سه امتیاز کافی نبود. فرانکفورت در طول مسابقه تنها ۴ شوت در چارچوب داشت که سه تای آن‌ها به گل تبدیل شد، و این ضعف دفاعی بایرن مونیخ را برجسته کرد. با توجه به اینکه کمپانی در دوران بازی خود مدافع بود، چنین عملکرد دفاعی ضعیفی از تیم او غیرمنتظره به نظر می‌رسید.

در پاسخ به سوالی درباره اینکه بایرن در سه بازی پیاپی پیروز نشده است، کمپانی اظهار داشت: «همانطور که گفتم باید به تیم باور داشته باشیم. این عملکردها در بازی‌های بعدی برای ما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. من خیلی امیدوارم. تیم ما نرمال است و دارد کارش را به شکل طبیعی انجام می‌دهد.»

وقتی از او پرسیدند آیا می‌توان انتظار داشت که این روند از بازی بعدی به پایان برسد، او گفت: «من به اندازه کافی تجربه دارم و نیازی نیست نگران باشید. اگر همینطور ادامه بدهیم دوباره پیروز خواهیم شد. فعلاً باید آرامش خودمان را حفظ کنیم.»

بیشتر بخوانید: جشن لحظه آخری بایرن خراب شد/ ۳ امتیاز باواریاییها از دست رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی