مثلث خارجی در مرکز زمین؛ سهراب رهبران استقلال را شناخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب بختیاری‌زاده در اولین حضور روی نیمکت استقلال دست به تغییراتی در ترکیب زد.

به گزارش خبرورزشی، مشخص بود که شوک تغییر مربی در استقلال جواب می‌دهد. بازیکنان تیم بزرگ برای یک نمایش تهاجمی دلپذیر آماده بودند و رقیب هم تیم انتهای جدول، بدون گل زده و همیشه بازنده مقابل استقلال بود!

مشخص بود که بختیاری‌زاده در اولین تجربه ترکیبی تهاجمی به میدان خواهد فرستاد. مهرداد محمدی هم اجازه بازی داشت تا جانشین محمد حسین اسلامی ستاره محبوب نکونام شود. تنها بازیکن جواد که در هیچ کدام از بازی‌ها حتی ثانیه‌ای هم تعویض نشد!

سهراب بختیاری‌زاده رهبری خط دفاع سه نفره را به یک خارجی داد. یعنی سیلوا که تا قبل از این بازی در پست‌های دیگر خط دفاعی به میدان می‌رفت و ضعیف کار می‌کرد.

اما گل کار مربی جدید در مرکز زمین بود. جایی که او یک مثلث تمام خارجی را به میدان فرستاد؛ اندونگ به عنوان هافبک دفاعی و کاکوتا و ماشاریپوف به عنوان بازی‌ساز، سهراب بختیاری‌زاده آرش رضاوند را روی نیمکت فرستاد!

و دیدیم که ترکیب تهاجمی و ۲-۵-۳ سهراب جواب داد. رامین رضاییان پیستون راست و جلالی به عنوان پیستون چپ، دو ستاره درخشان فصل قبل بودند. رامین برای سپاهان ۸ گل زد و ۶ گل ساخت، جلالی هم که با ۱۰ پاس گل بهترین گلساز ایرانی فصل شد.

در خط حمله‌ هم سهراب یک زوج کامل داشت؛ یک مهاجم سرزن و فیزیکی به نام بلانکو و یک مهاجم سرعتی و تکنیکی به نام مهرداد محمدی، او که در آخرین بازی فصل قبل با لباس سفید برابر پیکان دبل کرد و استقلال تیم تهرانی را ۲-۱ برد و به خاطر مصاحبه بعد آن ۶ جلسه محروم شد!

دیدیم که مهرداد در اولین بازی این فصل با شماره ۷ برای استقلال، دوباره با لباس سفید، دوباره برابر تیمی تهرانی، با گل زنی شروع کرد و دوباره استقلال ۲-۱ برد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی