نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۰ |
۰
افت فاحش تیم جوانان پرسپولیس 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم جوانان پرسپولیس در چند هفته اخیر افت فاحشی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، حسن خانمحمدی که فصل گذشته موفق شد پس از سال‌ها تیم نوجوانان پرسپولیس را با شایستگی هرچه تمام تر به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ نوجوانان تهران برساند، در فصل جاری با صلاحدید محسن خلیلی یک رده بالاتر آمد و سرمربی تیم جوانان پرسپولیس شد. اقدامی‌ که در اکثر آکادمی‌های شناخته شده دنیا رخ می‌دهد و سرمربیان موفق به همراه بازیکنان خود به رده سنی بالاتر منتقل می‌شوند.

این تصمیم خلیلی باعث شد تا نه تنها خانمحمدی به نوعی پاداش موفقیت خود را با حضور در یک رده بالاتر تیم‌های پایه دریافت کند، بلکه این فرصت برای او و همین طور شاگردانش که یک رده سنی بالاتر آمده و باید در تیم جوانان به میدان می‌رفتند فراهم شد تا با توجه به شناختی که از هم پیدا کرده اند برای یک فصل دیگر همکاری کنند. 

تیم جوانان پرسپولیس در این فصل نیز استارت خوبی داشت. آن‌ها تا هفته  نهم نتایج خوبی گرفته و با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، حاشیه امنیت خوبی را در صدر جدول برای خود ایجاد کرده بودند. اما روند نتایج خوب این تیم متوقف شد و طی دو هفته اخیر سرخ پوشان تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند.

شاگردان حسن خانمحمدی در هفته دهم مقابل تیم رده چهاردهمی‌ المپیک اندیشه به تساوی یک بر یک رسیدند و بلافاصله در هفته یازدهم دربی جوانان را با نتیجه یک بر صفر به استقلال واگذار کردند.

پرسپولیس که پیش از این با ۲۵ امتیاز ، ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول داشت با تنها یک امتیاز از دو بازی اخیر ۲۶ امتیازی شد تا تیم پیکان از این فرصت بهترین بهره را برده و حالا با این تیم نیز با ۲۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته و منتظر کوچکترین لغزش جوانان پرسپولیس است تا صدر جدول را مال خود کند.

البته که هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و صدر جدول بی شک بارها و بارها دست به دست خواهد شد. اما افت جوانان پرسپولیس و به ویژه شکست مقابل استقلال بی تردید زنگ خطری است که حسن خانمحدی باید آن را جدی بگیرد و به این دوران افت تیمش پایان دهد.

پرسپولیس در هفته دوازدهم روز چهارشنبه ۱۲ مهر (فردا) میهمان تیم قعرنشین دژ ۳۴ است و طبق برنامه باید از ساعت ۱۴ در ورزشگاه باران به مصاف این تیم برود. این در شرایطی است که تیم پیکان به عنوان تنها تعقیب کننده پرسپولیس باید در همین ساعت بازی بسیار حساسی را مقابل تیم سایپا به عنوان تیم سوم جدول برگزار کند و پرسپولیسی‌ها بسیار امیدوارند که پیکانی‌ها امتیاز از دست بدهند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی