نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
وضعیت بحرانی استقلال پیش از دیدار با تیم رحمتی/ میراث نکونام در ICU
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقم خوردن ۳ شکست متوالی برای استقلال در دیدارهای لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا وضعیت این تیم را از همیشه بدتر کرده است.

به گزارش خبرورزشی، مروری بر صفحات هواداری و خواندن نظرات طرفداران استقلال مشخص می‌کند که هیچکس از شرایط فعلی این تیم راضی نیست.

پیشکسوتان این تیم نیز که از حدود دو هفته پیش درباره شرایط امروز هشدار می‌دادند حالا با صدای بلندتری از مدیریت باشگاه استقلال در رابطه با شرایط فعلی این تیم خواستار انجام اقدامات فوری و سریع‌السیر هستند.

تیم استقلال پس از تساوی مقابل ملوان در هفته دوم دیگر هیچ موفقیتی در این مدت کسب نکرده و فقط با شکست مقابل استقلال خوزستان و سپس باخت در دربی که یکی از مهم‌ترین دیدارهای استقلال برای هوادارانش محسوب می‌شود دو باخت متوالی در لیگ برتر را تجربه کرد.

این تیم که در دیدار با الغرافه قطر توانسته بود یک برد روحیه بخش به دست بیاورد مشخص کرد که آن پیروزی را فقط روی یک اتفاق به دست آورده چون در دیدار با تیم السد قطر که به گواه کارشناسان قطری از تیم الغرافه به مراتب بحران زده و ضعیف‌تر بود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

نداشتن تمرکز بین بازیکنان از جمله با تجربه‌هایی مثل روزبه چشمی که اینگونه در دیدار مقابل السد قطر خطای پنالتی می‌دهد و یا حسین حسینی که با دفع ناقص توپ گل به خودی می‌زند مشخص می‌کند استقلال به هیچ عنوان در وضعیت خوب روحی قرار ندارد و یک شوک بزرگ مثل تغییر در راس کادر فنی می‌تواند این تیم را از این شرایط بحرانی نجات بدهد.

با توجه به دیدار استقلال در لیگ برتر مقابل تیم مهدی رحمتی که تا اینجای فصل شرایط خیلی بدی را تجربه کرده اگر استقلال مقابل تیم قعرنشین لیگ برتری هم نتیجه ضعیفی بگیرد قطعاً هواداران استقلال باشگاه محبوبشان را نخواهند بخشید.

آنچه مسلم است استقلال برجا مانده از جواد نکونام پس از یک فصل و 6 هفته در شرایط فعلی در اتاق آی‌سی‌یو یا همان مراقبت های ویژه قرار دارد و نیاز است تا از شاید با یک شوک به به شرایط مطلوب قبل و مورد نظر هوادارانش برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی