نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
۱ |
۰
مردم انتخاب کردند؛ راه نجات استقلال مشخص شد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از نتایج ضعیف تیم استقلال در هفته‌های اخیر لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا بسیاری از طرفداران و پیشکسوتان استقلال ادامه همکاری با جواد نکونام و کادر مدیریتی را مسیری به سوی تباهی استقلال پیش بینی کردند.

به گزارش خبرورزشی، انتشار صحبت‌های مهدی پاشازاده بلافاصله پس از شکست استقلال در دربی که معتقد بود «کادر مدیریتی و فنی استقلال همگی باید با هم از این تیم بروند...» فضای انتقادها نسبت به نتایج تیم استقلال را تا حد زیادی متفاوت کرد.

تا پیش از شکست استقلال مقابل پرسپولیس برخی از پیشکسوتان ادامه همکاری با نکونام و فرصت دادن به او را تصمیمی عاقلانه دانسته و گروهی دیگر ارکان مدیریتی را عامل بروز مشکلات امروز استقلال می‌دانستند.

ظرف روزهای اخیر و پس از کسب نتایج ضعیف به ویژه از شب گذشته بعد از شکست استقلال مقابل السد قطر، موج حملات به باشگاه و تیم استقلال بیش از پیش شدت گرفت.

پیرو انتشار صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری که اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد برای استقلال کار کند چون «عده‌ای به طرف او و تیمش سنگ پرتاب می‌کنند»، همچنین انتشار صحبت‌های کادر مدیریتی اعم از سمیعی و شهریاری در رابطه با احتمال تغییر در کادر فنی ظرف روزهای آینده، این مسایل باعث شد تا این موضوع از سوی سایت خبر ورزشی به پرسش گذاشته شود.

در ستون امروز "نظرسنجی سایت خبر ورزشی" موضوع «راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟» با ۵ گزینه:  «۱- قبول استعفای جواد نکونام ۲ - حفظ نکونام و برکناری شهریاری و سمیعی ۳ - برکناری شهریاری و سمیعی همزمان با کناره‌گیری نکونام ۴ - حفظ نکونام تقویت کادر فنی و حفظ مدیریت و ۵ - پرسپولیسی هستم نظری ندارم» پیش روی مخاطبان سایت قرار داده شد تا در این باره نظردهی کنند.

مردم انتخاب کردند؛ راه نجات استقلال مشخص شد +عکس

نکته جالب توجه در ارتباط با آمار نتایج فعلی در این ستون مشخص می‌کند که نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی (که تا حوالی ساعت ۱۴ تعدادشان به ۱۸ هزارنفر نزدیک شده بود) یعنی بیش از ۴۲ درصد از مخاطبان خبر ورزشی به گزینه «برکناری شهریاری و سمیعی همزمان با کناره‌گیری نکونام» رای داده‌اند. در واقع طرفداران استقلال علاوه بر جواد نکونام معتقدند کادر مدیریتی فعلی نیز باید همزمان با جواد نکونام از این مجموعه برود تا استقلال به شرایط عادی برگردد.

پس از این گزینه، گزینه‌های بعدی یعنی «پرسپولیسی هستم» و «قبول استعفای جواد نکونام» در رده‌های دوم و سوم از سوی مخاطبان سایت خبر ورزشی قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    تازه اگر آن 24 درصد پرسپولیسی را کسر کنید و فقط هوادارن استقلال را در نظر بگیرید، از 42 درصد به 56 درصد میرسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی