نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
سمیعی در استقلال چه‌کاره است؟/ یک نفر دیگر برای مدیرعامل باشگاه تصمیم می‌گیرد/ حسینی بهترین بازیکن میدان بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هادی طباطبایی سنگربان اسبق استقلال گفت: باور کنید این استقلال با وجود همه روزهای سختی که سپری کرده و وضعیتی که هم اکنون دارد، اگر در مسیر درست قرار بگیرد قطعاً حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس، مقابل السد قطر هم باخت تا وضعیتی کاملاً بغرنج پیدا کند. درچنین شرایطی هادی طباطبایی دروازه‌بان اسبق این تیم و تیم ملی تاکید دارد به جای اینکه همه چیز بر سر کادر فنی خراب شود، باید مشکلات را ریشه یابی کرد و دنبال مقصر اصلی گشت.

استقلال بعد از ناکامی مقابل پرسپولیس، به السد هم باخت. 

وضعیت استقلال به خاطر مشکلاتی است که از ابتدای فصل و در واقع پیش از شروع مسابقات داشت و حالا خود را به طور کامل عیان کرده و موجب شده است تا تیم به این روز بیفتد. مشکلات استقلال از روزی شروع شد که آقایان بدون نظر سرمربی برای تیم بازیکن خریدند و به وضوح گفتند بله! ما این بازیکنان را گرفته‌ایم. در چنین وضعیتی قطعاً تمرکز تیم برهم می‌ریزد و بدیهی است که وقتی هر کسی کار خود را انجام ندهد، تیم دچار مشکل می شود. شما وضعیت استقلال را با فصل گذشته مقایسه کنید تا خیلی مسائل دستگیرتان شود. این تیم پارسال نایب قهرمان لیگ برتر شد اما در این فصل با وجود خرید بازیکنان فراوان، فعلاً در رتبه یازدهم لیگ برتر ایستاده است.

به نظرتان در به وجود آمدن چنین وضعیتی کدام گروه مقصرند؟ کادر فنی  کادر مدیریتی یا هر دو گروه؟

بستگی به این دارد که از کدام زاویه به ماجرا نگاه کنید. اگر بخواهیم انتهای کار را نگاه کنید همه چیز گردن مربیان می‌افتد اما اگر بخواهیم از اول ماجرا را ریشه یابی کنیم؛ مدیران مقصر هستند.

پس در چنین وضعیتی کدام گروه باید بروند؛ مربیان یا مدیران؟

مدیران؟ آقای سمیعی مگر در استقلال کاره‌ای است؟ یک نفر دیگر برای مدیرعامل استقلال تصمیم می‌گیرد و شرایط را رقم می‌زند.

سمیعی در استقلال چه‌کاره است؟/ یک نفر دیگر برای مدیرعامل باشگاه تصمیم می‌گیرد/ حسینی بهترین بازیکن میدان بود

به این استقلال امید دارید؟

باور کنید این استقلال با وجود همه روزهای سختی که سپری کرده و وضعیتی که هم اکنون دارد، اگر در مسیر درست قرار بگیرد قطعاً حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت و ظرفیت موفقیت را دارد. البته همانطور که گفتم به شرطی که تغییرات ساختاری در آن به وجود بیاید. خیلی صریح بگویم استقلال با این روند به جایی نمی‌رسد ولی اگر تغییرات ساختاری در آن ایجاد شود، همین تیم می‌تواند موفق شود.

آیا نباید این سوال از آقای شهریاری مطرح شود که چرا استقلال به چنین وضعیتی دچار شده است؟

مدیران استقلال باید از مشاوره‌های درست و اصولی برخوردار شوند. اگر از وجود افرادی در مدیریت استقلال استفاده شود که تخصصی در این عرصه ندارند، تصمیمات و تفکرات آنها مانند تماشاگران عادی می‌شود. الان گروهی از تماشاگران معتقدند کادر فنی مقصر نتایج تیم هستند چون نتوانستند پیروزی‌های بزرگ به دست آورند ولی نگاه مدیریتی کاملاً باید متفاوت باشد و به دنبال این برود که دلایل موفق نشدن تیم و ایجاد حاشیه در مجموعه را ریشه‌یابی کنند تا بتوانند راه علاجی برای آن بیابند.

برسیم به شرایطی که حسین حسینی در بازی با السد قطر داشت. این دروازه‌بان در نیمه اول دروازه استقلال را گشود اما انصافاً در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه کرد.

اینکه می‌گویی دروازه استقلال را باز کرد، یک اتفاق بود. اتفاقی که در فوتبال پیش می‌آید ولی نباید ناکامی استقلال را بر سر این دروازه‌بان آوار کرد. همه فوتبالیست‌ها اشتباه می‌کنند ولی نکته اینجاست که اشتباهات هیچکدام از آنها مانند دروازه‌بان دیده نمی‌شود. من با صراحت می‌گویم به رغم توپی که وارد دروازه استقلال شد، حسین حسینی دوشنبه شب بهترین بازیکن دیدار السد - استقلال بود. ببینید این بنده خدا در نیمه دوم چند موقعیت حساس را گرفت و اجازه نداد شکست استقلال سنگین‌تر شود. این موارد را ببینیم و عادلانه در موردش قضاوت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی