نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
خبر بد برای هواداران بارسلونا؛ باز هم تاخیر در بازگشت به خانه/ نوکمپ را سال ۲۰۲۵ از نزدیک ببینید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارهای بازسازی نوکمپ آنطور که لاپورتا قول داده بود پیش نخواهد رفت و این تیم تا آخر سال جاری میلادی به خانه خود برنمی‌گردد.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده که این تیم تا پایان سال جاری میلادی به ورزشگاه تاریخی نوکمپ بازنخواهد گشت. این خبر پس از اعلام حساب‌های مالی باشگاه و پیش‌بینی‌های مربوط به سال آینده منتشر شد و نشان می‌دهد که بازگشت این تیم به خانه در نیمه دوم فصل محقق خواهد شد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، کمتر از یک ماه پیش از برنامه‌ریزی برای بازگشت تیم به نوکمپ قبل از کریسمس خبر داده بود. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که زمان‌بندی واقعی برای بازگشت احتمالاً در فوریه ۲۰۲۵ خواهد بود و برخی حتی عنوان کردند که این بازگشت ممکن است تا آوریل به تأخیر بیافتد. بارسلونا در نظر دارد تا با ظرفیت کاهش‌یافته ۶۴,۰۰۰ نفر به خانه خود بازگردد، در حالی که کارهای باقیمانده در ورزشگاه همچنان ادامه خواهد داشت.

در راستای تسریع در بازسازی نوکمپ، بارسلونا به تازگی مجوزی دریافت کرده که به آن‌ها اجازه می‌دهد کارهای بازسازی را ۲۴ ساعت شبانه‌روز در طول هفته به مدت یک ماه ادامه دهند. کاهش درآمد ناشی از استفاده از ورزشگاه مونتجویک در سال‌های اخیر تأثیرات منفی زیادی بر وضعیت مالی باشگاه داشته و به همین دلیل بارسلونا به شدت به دنبال بازگشت سریع به خانه خود است.

هواداران بارسلونا امیدوارند که این باشگاه با تسریع در روند بازسازی، به زودی بتواند دوباره در خانه‌اش به میدان برود و رقابت‌های خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدید از نوکمپ بازسازی شده/ بارسلونا در انتظار بازگشت به خانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی