نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
شوخی فیروز کریمی با جواد نکونام در تلویزیون/ جواد باید ۹۰ دقیقه حاشیه‌ها را فراموش کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیروز کریمی کارشناس برنامه ورزشی در تلویزیون پیش از شروع دیدار استقلال بابت اینکه نکونام صحبت‌هایش را نمی‌شنود افسوس خورد.

دقایقی پیش از شروع دیدار تیم‌های السد قطر و استقلال تهران فیروز کریمی - سرمربی اسبق استقلال و کارشناس برنامه زنده تلویزیونی - در شبکه ورزش در خلال صحبت‌های فنی درباره شرایط این روزهای استقلال بابت اینکه جواد نکونام او را نمی‌بیند و حرف‌هایش را نمی‌شنود ابراز تاسف کرد.

فیروز کریمی که در رابطه با مسائل مختلف فنی تیم استقلال صحبت می‌کرد از اینکه برنامه دیر شروع شده و نکونام فرصت شنیدن صحبت‌های او قبل از فرستادن بازیکنان تیمش به زمین را نداشته افسوس خورد.

فیوز کریمی همچنین در رابطه با شرایط نکونام پیش از این دیدار گفت: «جواد نکونام باید هر اتفاقی در ارتباط با قبل و بعد از این بازی می‌تواند او را تحت تاثیر قرار بدهد را کنار بگذارد و در طول ۹۰ دقیقه تمام فکر و ذکرش به مسابقه مقابل تیم السد باشد ».‌

فیروز کریمی همچنین تاکید کرد: «جواد نکونام باید تک تک اعضای کادر تیمش را ملزم کند تا هر کدام از آنها در هر پست بازیکنان تیم استقلال و تیم مقابل را زیر نظر بگیرند و دائماً به او اطلاعات بدهند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی