شخم کوچک نکونام در ترکیب/ استقلال نسبت به دربی متفاوت‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترکیب استقلال برای دیدار امشب برابر السد چند تغییر نسبت به بازی هفته گذشته برابر پرسپولیس دارد.

به گزارش خبرورزشی، ترکیب اصلی استقلال مقابل السد درحالی اعلام شد که چند تغییر در آن به چشم می‌خورد. در شرایطی که به نظر می‌رسد سیستم آبی پوشان همان سه دفاعه معروف باشد، سه بازیکن جدید جای سه نفر دیگر را گرفته‌اند تا یک شخم جزیی در چینش استقلال به وجود بیاید. در خط حمله مهرداد محمدی جایگزین محمدحسین اسلامی شده که برای اولین بار در فصل جاری، بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

ضمنا با توجه به اینکه استراتژی تغییر کرده، ابوالفضل جلالی به پست تخصصی خودش یعنی وینگ بک چپ منتقل شده، میلاد زکی پور دفاع چپ آبی‌ها در دربی از ترکیب بیرون مانده و به جای او ایمان سلیمی در پست دفاع وسط بازی می‌کند؛ مدافعی که برای اولین در فصل جدید تست خواهد شد. آخرین تغییر هم در قلب خط دفاعی است که روزبه چشمی جانشین رافائل سیلوا شده است. روزبه که به دلیل محرومیت برابر پرسپولیس غایب بود، بار دیگر به ترکیب برگشته و رهبر خط دفاع سه نفره استقلال خواهد بود.

نکته اینجاست که احتمال حضور اسلامی و زکی پور در زمین به عنوان بازیکن تعویضی وجود دارد. به خصوص که اسلامی با سرعت خود می‌تواند در نیمه دوم دفاع السد را بهم بریزد ولی سیلوا احتمالا در صورتی به زمین خواهد آمد که استقلال نیاز به حفظ نتیجه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی