نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
چرا بازیکنان استقلال به خداحافظی جواد نکونام واکنش نشان ندادند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پشت پرده واکنش نشان ندادن بازیکنان استقلال به نامه خداحافظی نکونام، یک نکته مهم وجود دارد.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام بعد از دربی نامه خداحافظی منتشر و پایان کارش در این باشگاه را اعلام کرد، اگرچه او هرگز استعفای کتبی نداد اما همان نامه خداحافظی که به یک پایگاه خبری داد، در کمال تعجب اغلب شاگردانش از این موضوع استقبال کردند، حالا بماند که مدیران استقلال هم با جدایی او مخالفت کردند و گفتند ادامه کار او بعد از بازی با السد بررسی می‌شود.

شنیدیم به جز روزبه چشمی که از جدایی نکونام ناراحت بود و حتی تلاش‌هایی کرد که بازیکنان نسبت به این اتفاق واکنش نشان بدهند و استوری مشترک به اشتراک بگذارند، سایر بازیکنان نه تنها از رفتن او ناراحت نبودند، بلکه از این اتفاق استقبال هم کردند.

یکی از دلایلی که بازیکنان با جدایی نکونام موافقند به این مساله برمی‌گردد که می‌گویند او لب خط به بازیکنان استرس می‌دهد و باعث می‌شود توانایی‌هایشان کم شود و در واقع با حضور این سرمربی در زمین آزادی عمل ندارند و فقط باید دفاع کنند.

شاید به همین دلیل باشد که بعد از انتشار نامه خداحافظی نکونام هیچکدام از بازیکنان استقلال واکنشی نشان ندادند چراکه آنها اعتقاد دارند با جدایی او می‌توانند راحت‌تر و بدون استرس فوتبال بازی کنند.

البته یک عده از شاگردانش هم به خاطر داد و بیدادهای نکونام در رختکن خواهان جدایی او بودند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی