نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
عکس| طعنه سنگین سعید آذری به مدیران استقلال/ انگ ممنوع الکاری و دو تابعیتی را تمام کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان، با انتشار یک استوری به برخی از مدیران باشگاه استقلال طعنه زد.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان با انتشار یک استوری به برخی مدیران رانتی باشگاه های کشور طعنه زد.

گفته می شود دلیل طعنه آذری به برخی از مدیران استقلال این است که با توجه به مطرح شدن نام آذری به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه، یکی از مدیران فعلی، با دادن القابی از حضور آذری در این باشگاه جلوگیری کرده است.

آذری در استوری خود نوشت: «مدیران سفارشی و خودشیفته و رانتی برخی باشگاه های مهم کشور، آنهایی که بدون هیچ رزومه و تخصصی بر صندلی های لرزان باشگاه هایی که لیاقت اداره بزرگی آن را ندارند چنبره زده اند
تا امروز هر چه خواستید کرده اند. انگ زدن، تهمت و افترا، دور کردن افراد متخصص علوم ورزشی از صحنه ورزش کشور و قص علیهذا. آنچه شرط بی اخلاقی بود را یک جا همه با هم انجام دادند تا شاید چند روزی بیشتر بر مسندی که شایسته آن نیستند تکیه بزنند و احساسات و غرور هوادار را جریحه دار کنند، تا تمرکز قهرمانان تحت مدیریت کذایی خود را نابود کنند، تا در آشفته بازار بی مسولیتی نمدی از کلاه آن برای خود ببافند.

روی سخنم با آنهاست بدانید گر پرده در افتد نه شما مانید و نه من... انگ ممنوع الکاری، دو تابعیتی، کله شقی، و بقیه مسایلی که از مغزهای کوچک زنگ زده خود تراوش می دهید را تمام کنید. برخی ترجیح می دهند کله شق باشند، تلخ باشند، جنگی باشند ولی زیر بار هر حقارتی برای پست گرفتن نروند.

نان و ماست خودتان را بخورید و سفره را به هم نزنید زمان، قاضی عادلی است که حکم هر کسی را به موقع صادر خواهد کرد.»

عکس| طعنه سنگین سعید آذری به مدیران استقلال/ انگ ممنوع الکاری و دو تابعیتی را تمام کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی