سرمربی میلان: لذت فوتبال در همین تغییرات سریع است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو فونسکا از عملکرد میلان در پیروزی برابر لچه ابراز رضایت کرد و اعلام کرد که بلافاصله آماده‌سازی برای دیدار مهم با بایرلورکوزن را آغاز خواهد کرد.

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، از عملکرد تیمش در دیدار برابر لچه ابراز رضایت کرد. در دیداری که شب گذشته و در چارچوب هفته ششم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد، میلان موفق شد با ارائه یک بازی هجومی و قدرتمند با نتیجه ۳-۰ لچه را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را کسب کند.

این پیروزی، سومین برد متوالی روسونری در سری آ بود و از بهبود شرایط تیم پس از روزهای سخت ابتدای فصل خبر داد. هواداران میلان امیدوارند که این روند مثبت ادامه یابد و تیم محبوبشان بتواند در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

فونسکا پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران گفت: «شاید مردم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند، اما زیبایی فوتبال در همین تغییرات سریع و غیرمنتظره است. این تغییرات ممکن است مثبت یا منفی باشند، اما امروز ما موفق شدیم در طول ۹۰ دقیقه عملکردی عالی ارائه دهیم.»

وی همچنین اشاره کرد که این پیروزی بعد از نمایش خوب تیمش در دربی برابر اینتر اهمیت ویژه‌ای داشته و بازیکنانش به خوبی توانسته‌اند با انتظارات بالا کنار بیایند. او افزود: «بازیکنانم به خوبی فهمیدند که باید از جو احساسی خارج شده و با واقعیت روبرو شوند، و امروز نمایش عالی‌ای داشتند.»

فونسکا همچنین درباره بازی حساس هفته آینده میلان برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «این بازی متفاوت و بسیار سخت خواهد بود. ما بدشانس بودیم که مقابل دو تیمی قرار گرفتیم که شاید بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا باشند. لیورپول جایگاه ویژه‌ای در فوتبال اروپا دارد، اما لورکوزن در حال حاضر حتی از آن‌ها هم بهتر به نظر می‌رسد.»

او تأکید کرد که تا پیش از این، تمرکزش بر روی بازی برابر لچه بوده اما حالا آماده‌سازی برای این دیدار بزرگ اروپایی را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: روسونری جان گرفت/ میلان به صدر چسبید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی