نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
پیش‌بازی منچستریونایتد - تاتنهام
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچستریونایتد و تاتنهام که مثل گذشته مدعی نیستند و تیم‌های وسط جدولی شده‌اند، یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرورزشی، یکشنبه از ساعت ۱۹ ورزشگاه اولدترافورد میزبان یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس است؛ دیداری که در آن منچستریونایتد و تاتنهام به مصاف هم خواهند رفت.

منچستریونایتد؛ سیکل معیوب!

شاید هواداران منچستریونایتد اگر به عقب برگردند قهرمانی جام‌حذفی را پس بدهند و بگویند اریک تن‌هاخ را هم نمی‌خواهیم! شیاطین‌سرخ هرکاری می‌کنند باز هم یک جای کار می‌لنگد. این تیم در فصل جدید هم یکی در میان خوب نتیجه می‌گیرد و با ادامه همین روند به‌سختی به رتبه تک‌رقمی برسند. فعلاً تیم یازدهم جدول هستند و ۲ باخت هم در ۵ بازی داشته‌اند. شاید اگر همین روند و سیکل معیوب ادامه‌دار باشد، تن‌هاخ پایان فصلِ اولدترافورد را نبیند!

تاتنهام؛ یک تیم وسط جدولی

اسپرز که زمانی موی دماغ بزرگان انگلیس و مدعیان قهرمانی بود، حالا تبدیل به تیمی شده که وسط جدولی است. آن‌ها هم وضعیت‌شان از منچستریونایتد بهتر نیست، با این تفاوت که هواداران‌شان آن‌قدر قهرمانی ندیده‌اند که حسرت بخورند! به همین دلیل هم شاید مدیران باشگاه به آنگه پوستکوگلو بیشتر فرصت بدهند تا ببینند او در پایان این فصل چه می‌کند.

آخرین بازی
۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ در لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و تاتنهام در اولدترافورد به تساوی ۲-۲ رسیدند. هویلون و رشفورد برای یونایتد و ریچارلیسون و بنتانکور برای اسپرز در آن دیدار گلزنی کردند.

آمار بازی
۶۴) در ۶۴ بازی‌ای که در تاریخ لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد و تاتنهام برگزار شده، شیاطین‌سرخ ۳۹ برد و اسپرز ۱۱ برد داشته‌اند و ۱۴ بازی هم مساوی شده است.
۲) فصل پیش تاتنهام ۲ بازی رفت و برگشت را به منچستریونایتد نباخت (یک برد و یک تساوی). در حالی که پیش از آن شیاطین‌سرخ ۵ بازی را نباخته بودند.
۰) تاتنهام در ۲ بازی قبلی خارج‌ازخانه‌اش در این فصل پیروز نشده؛ مقابل لستر به تساوی رسیدند و از نیوکاسل شکست خوردند.
۵) ثبت ۵ گل در ۵ بازی لیگ برتری نشان می‌دهد منچستریونایتدِ اریک تن‌هاخ هنوز در خط حمله مشکل دارد.
۲) در ۲ فصل اخیر نتایج مشابه ۲-۰ در بازی رفت و ۲-۲ در بازی برگشت ثبت شده، با این تفاوت که فصل قبل تاتنهام تیم برنده بود و ۲ فصل قبل منچستریونایتد.

مصدومان و محرومان
لنی یورو، تایرل مالاسیا، لوک شاو و ویکتور لیندولف مصدومان منچستریونایتد برای این بازی مهم هستند. ریچارلیسون و یلسون اودوبرت هم نمی‌توانند به‌دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب تاتنهام قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
اونانا، مزراوی، دی‌لیخت، مارتینس، دالو، ماینو، اریکسن، دیالو، فرناندش، گارناچو و زیرکزی
تاتنهام: ویکاریو، پورو، رومرو، فان‌دی‌فن، اودوگی، کولوسوسکی، بنتانکور، مدیسون، جانسون، سون و سولانکه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی