نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
ونسان کمپانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ونسان کمپانی در آستانه دیدار حساس بایرن‌مونیخ - بایرلورکوزن برای رقیب اول‌شان در مسیر قهرمانی بوندس‌لیگا کری خواند.

بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقات این هفته در فوتبال اروپا باید در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا روبروی بایرلورکوزن به میدان برود که فصل گذشته موفق شد این تیم را در کورس قهرمانی شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.

کمپانی در ابتدا بیان کرد: «این که همه بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند بسیار خوب است. البته که این بازی مهمی برابر یکی از بهترین تیم‌های ۱۲ ماه گذشته است. ما هم بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم. چنین دیدارهای هرگز آسان نخواهد بود. ما می‌خواهیم برابر حریفی قدرتمند در آلیانتس‌آرنا بازی کنیم. بایرن همیشه مدعی پیروزی است. ما می‌خواهیم برنده باشیم.»

کمپانی درباره سبک بازی بایرن اظهار داشت: «من پیش از این هم در تقابل با دیگر حریفان گفته بودم که ما بازیکنان خوبی داشتیم اما هنوز نتوانسته‌ایم این احساس را به تیم القا کنیم که می‌توانیم همیشه توپ را در اختیار داشته باشیم. بایرن می‌خواهد همیشه تا جایی که می‌شود تسلط کامل بر بازی داشته باشد. اگر تیمی بتواند جلوی ما را در این زمینه بگیرد شایسته احترام بسیاری است. این نکته‎‌ای کلیدی است که بازی در خانه ما برگزار می‌شود. ما می‌خواهیم بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم و با تمام توان بازی کنیم.»

او درباره آلونسو هم گفت: «شما به عنوان یک مربی همیشه به دنبال دیدن این هستید که چه کسی کار جدیدی انجام می‌دهد و چه کسی کار خاصی را پیش می‌برد. و او توانست فصل گذشته با تیمش این کار را انجام دهد. این چیزی است که باعث می‌شود این بازی جذاب باشد. آنها به ورزشگاه ما می‌آیند و ما شانس رقابت با آنها را داریم. فوتبال اینجا خاص می‌شود.»

کمپانی درباره وضعیت نویر هم گفت: «نویر در حال تمرین است. تصمیم نهایی درباره حضور او در ترکیب را شنبه خواهیم گرفت. امیدواریم که همه را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم بهترین تیم را برای این بازی انتخاب کنیم.»

کمپانی چالش‌های بعدی را هم این‌چنین توصیف کرد: «همیشه بازی بعدی است که در فوتبال مهم است. اگر عملکرد خوبی داشته باشید، باید به مسیرتان ادامه دهید. ما در سه بازی گذشته ۲۰ گل به ثمر رساندیم، اما کار من این است که نشان دهم می‌توانیم بهتر باشیم. در بازی برابر تیمی مانند لورکوزن هر اتفاقی ممکن است. ما این تیم را برای بهترین عملکرد ممکن در روز شنبه آماده خواهیم کرد. پس از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

کمپانی درباره انگیزه‌اش هم اظهار داشت: «انگیزه‌ای که برای این بازی دارم این است که لورکوزن فصل گذشته قهرمان شد و حالا به ورزشگاه ما می‌آید. ما در صدر جدول هستیم و این شانس را داریم که کاری برای هواداران‌مان انجام دهیم. کاملاً طبیعی است که هر باشگاهی کاندیداهای متفاوتی برای پست مربیگری داشته باشد. من هیچ غروری در این باره ندارم و اینجا هستم تا به این تیم کمک کنم. شرایط در بایرن برای من بسیار خوب است. به سختی تلاش می‌کنم و می‌خواهم هر جام ممکن را به دست آورم. هیچ چیز دیگری برایم مهم نیست. دوست دارم موفقیت دیگران پس از تلاش‌هایشان را ببینم، چون می‌دانم که چقدر سخت است. می‌خواهم کارم را انجام دهم و هرکاری در توانم باشد برای بایرن می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی