نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
مورد عجیب یاغی جدید/ از استقبال نه چندان خوب تا پیمودن راه صد ساله در یک شب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری بعد از دربی و پنالتی که گرفت خیلی زود بین پرسپولیسی ها محبوب شد.

سعید مهری که جدیدترین یاغی فوتبال ایران به حساب می آید، خیلی دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد. از همین رو گاریدو در دو بازی مقابل الاهلی و آلومینیوم به این بازیکن میدان نداد و مهری از لیست خط خورد. هافبک سابق استقلال اما سورپرایز بزرگ گاریدو برای دربی بود و در نیمه دوم موفق شد اولین بار بازی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کند.

مهری تنها به چند دقیقه زمان نیاز داشت تا تاثیرش را بگذارد و موفق شد در دقیقه ۹۰ از رضاییان پنالتی بگیرد و زمینه ساز پیروزی بزرگ پرسپولیس شود. مهری در استقلال محبوب نبود و پیوستنش به پرسپولیس هم خیلی با استقبال همراه نشد و هواداران پرسپولیس در ابتدا روی خوش به او نشان ندادند.

به همین دلیل بود که خیلی ها معتقد بودند مهری قبل از این که بخواهد در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و خودش را به تفکرات گاریدو تحمیل کند، ابتدا باید دل هواداران تیم جدیدش را به دست آورده و سکوها را با خودش همراه کند.

کاری که مهری خیلی خوب آن را انجام داد و در اولین بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت، موفق شد به سرعت محبوب شود. حتی طی چند روز گذشته و بعد از پایان دربی، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر به دنبال کنندگان این بازیکن در اینستاگرام اضافه شدند و به نظر می رسد مهری راه صد ساله را در یک شب رفت و خیلی زود بین پرسپولیسی ها محبوب شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی