نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
تمجید سرمربی بارسلونا از ستاره تیمش؛ او بهترین مهاجم دهه اخیر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا با تک گل روبرت لواندوفسکی موفق به شکست ختافه شد و فلیک مهاجم لهستانی را بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر دانست.

بارسلونا با هدایت هانسی فلیک موفق شد در هفته هفتم لالیگا با تک گل روبرت لواندوفسکی ختافه را ۱-۰ شکست دهد. این پیروزی، روند موفقیت‌های متوالی بارسلونا را ادامه داد و اختلاف این تیم صدرنشین را با رئال مادرید به ۴ امتیاز رساند.

هانسی فلیک در کنفرانس خبری پس از بازی از عملکرد لواندوفسکی که زننده تک گل بازی بود، تمجید کرد و او را یکی از بهترین مهاجمان دهه اخیر فوتبال جهان خواند. فلیک در این باره گفت: «لواندوفسکی بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر است. او همیشه در جلوی دروازه حاضر است و وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد.»

فلیک همچنین از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: «تیم ما به معنای واقعی کلمه در میدان جنگید. به بازیکنانم و هواداران که تمام تلاش خود را کردند، افتخار می‌کنم.»

سرمربی بارسلونا به عملکرد لامین یامال، ستاره جوان تیم نیز اشاره کرد و از حرکت‌های منحصربه‌فرد او تمجید کرد: «یامال منحصر به فرد است و هواداران را به وجد می‌آورد و باید از او و دیگر جوانان تیم به خوبی محافظت کنیم.»

در پاسخ به اخبار جذب وویچخ شچنسنی، فلیک با دفاع از اینیاکی پنیا، دروازه‌بان جوان بارسلونا، اعلام کرد: «اینیاکی دروازه‌بان شماره یک ماست و از داشتن او بسیار خوشحالیم.»

فلیک درباره عدم حضور آنسو فاتی در این بازی نیز گفت: «فاتی آماده است، اما با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.»

بیشتر بخوانید: بارسایی شدن شچنسنی قطعی شد/ کاتالان‌ها جانشین تراشتگن را انتخاب کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی