نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
۰ |
۱
خبر خوب درباره نایب رئیس فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال که روزهای سختی را به لحاظ عارضه قلبی سپری می‌کرد حالا در شرایط بهتری قرار گرفته است.

مهدی محمد نبی نایب رئیس و سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان که در جریان اردوی تیم ملی در کشور امارات برای مسابقات انتخابی جام جهانی دچار عارضه قلبی شدید شده بود در روزهای گذشته تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت.

وی که به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش در کشور امارات بستری و مدتی در خواب مصنوعی قرار داشت سرانجام با دستیابی به شرایط بهتر تحت عمل باز جراحی قرار گرفت و حالا خبر خوب این است که گفته می‌شود با قرار گرفتن باتری در قلبش می‌تواند به زندگی عادی برگردد.

نکته عجیب و قابل تأمل این بود که این اتفاق نگران کننده در شرایطی برای نایب رئیس فدراسیون فوتبال رخ داد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در همان ایام تحت عمل جراحی استخوان لگن قرار گرفته بود و مدت زمان نسبتا طولانی قادر به حضور در محل کارش نبود.

حالا و با توجه به بازگشت مهدی تاج به شرایطی که می‌تواند با عصا راه برود و انتشار خبر شرایط بهبود وضعیت قلبی مهدی محمد نبی خوشبختانه اخبار خوبی از اتاق ریاست فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

تحریریه خبر ورزشی برای مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال آرزوی تندرستی و سلامتی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی