سورپرایز گاریدو برای دربی؛ «رامین» هاشمی‌نسب می شود یا علی انصاریان؟!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۷۶ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

دستور ویژه گاریدو به پرسپولیسی ها در آستانه دربی

از دربی پایتخت؛ «استقلال اگر چه این فصل در فاز دفاعی تیم خوبی نبوده و در ۴ بازی انجام داده ۶ گل خورده و کلین شیت نکرده اما در فاز تهاجمی نمایش خوبی داشت و ۶ گل در ۴ بازی به ثمر رساند و معدل گل زده این تیم در هر بازی ۱.۵ گل است. ۳ گل از این ۶ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و این نشان می دهد تیم جواد نکونام در گرفتن پنالتی یک تیم خوب است. پنالتی های استقلال در بازی با ملوان و نساجی رخ داده است. گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس با آنالیز پنالتی های استقلال از تیمش درخواست کرده است، در محوطه جریمه به هیچ وجه با بازیکنان استقلال دوئل فیزیکی نداشته باشند و در نهایت توپ را تعقیب کنند...»

درس بزرگی که اسکوچیچ از مورایس گرفت

از تیم محبوب تبریزی می خوانید؛ «تراکتور با هدایت اسکوچیچ و تا به این جای کار در قواره قهرمانی ظاهر شده است. این تیم از ۵ بازی ۱۰ امتیاز دارد و در سکوی دوم نشسته، تراکتور تا به این جای کار در دو بازی امتیاز از دست داد. یکی در بازی با پرسپولیس که با نتیجه مساوی یک بر یک به کار پایان داد.

و مصاف با ذوب آهن در حالی که بیشتر توپ و میدان در اختیار تراکتور بود، ذوب آهن روی بازپس گیری توپ و گل به سه امتیاز بازی رسید. تراکتور اینکه تا به این جای کار با ۹ گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی است...»

سورپرایز گاریدو برای دربی

از پرسپولیس؛ «خوان کارلوس گاریدو و جواد نکونام، با گذراندن آخرین جلسات تمرینی تیم‌شان پیش از دربی، در حال ارزیابی شرایط فنی هستند تا با انتخاب بهترین ترکیب، تیم خود را در مسابقه حساس دربی به میدان بفرستند. از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که خوان کارلوس گاریدو به شکل ویژه ای با محمد خدابنده لو و لوکاس ژوائو تمرین کرده و نکات تاکتیکی را به آنها یادآوری می کند...»

سورپرایز گاریدو برای دربی؛ «رامین» هاشمی نسب می شود یا علی انصاریان؟!

ستاره پرسپولیس شانسی برای بازی ندارد؟

از پرسپولیس؛ «عیسی آل کثیر مهاجم خوزستانی پرسپولیس این روزها در شرایط برزخی است و وضعیت خوبی ندارد. شماره ۱۰ کنونی پرسپولیس، در فصل جاری هنوز موفق به گلزنی نشده و به شدت تحت فشار است. آل کثیر درشرایطی تمرین می کند که شاید به دلیل اتفاقات اخیر، حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم نتواند برای پرسپولیس به میدان برود...»

رامین رضاییان، هاشمی نسب می شود یا علی انصاریان!؟

باز هم از دربی؛ «یاغی جدید فوتبال ایران، ستاره بی چون و چرای استقلال در فصل جاری بوده است. رامین رضاییان توانسته در ۵ بازی برای استقلال ۴ گل بزند و یک پاس گل بدهد. البته رامین رضاییان تنها بازیکنی نیست که در دربی ۱۰۴ برای اولین بار با لباس رقیب به میدان می رود. مهری هم تاکنون برای پرسپولیس به میدان نرفته و شانس دارد در دربی به لیست یاغی ها اضافه شود. اما رامین موفق مثل هاشمی نسب خواهد بود یا ناکام مثل انصاریان؟»

سورپرایز گاریدو برای دربی؛ «رامین» هاشمی نسب می شود یا علی انصاریان؟!

علی پورحیدری: استقلالی‌ها قبل از دربی معروف سال ۷۹ در منزل ما جمع شدند

پسر اسطوره فقید استقلال نسبت به شرایط این تیم در جدال با پرسپولیس ابراز امیدواری کرد:

  • آقایان نکونام و عالمی لطف کردند و در آستانه بازی با پرسپولیس دعوت به عمل آوردند به همین خاطر سر تمرین استقلال رفتم.
  • جواد نکونام شخصیتی جنگجو دارد و اهل شانه خالی کردن نیست. البته استقلال در روزهای گذشته مشکلات زیادی داشت ولی سرمربی ترجیح داد امیدوارانه صحبت کند.
  • خوشبختانه آقای شهریاری هم آنجا بود و در حضور پیشکسوتان قاطعانه از آقا جواد حمایت کرد.
  • تمرین در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی بود همان محلی که من بارها با پدرم رفته بودم و حس نوستالژیک برایم داشت.
  • آخرین بار سال ۹۴ وقتی پدر از بیمارستان مرخص شد، او را به همین زمین بردم تا تمرین استقلال را از نزدیک تماشا کند.
  • بابا اولین شخصی بود که نکونام را به تیم ملی فراخواند. این اتفاق سال ۷۸ افتاد و اتفاقا خود نکونام هم به همین مساله اشاره کرد.
  • همه هواداران فوتبال از طرفداران استقلال گرفته تا پرسپولیسی‌ها همیشه برایم محترم هستند و خیلی هم اهل کری خواندن نیستم. دلم می‌خواهد فوتبال قشنگی را ببینیم و البته به عنوان عضوی از خانواده استقلال طبیعی است که دوست دارم این تیم برنده شود.
  • یک حس خاصی در مورد بلانکو دارم و دوست دارم او در دربی گل بزند.
  • قبل از دربی دی ماه سال ۷۹ که قرار بود مهدی هاشمی نسب برای اولین بار با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کند، همه بازیکنان و مربیان در منزل ما جمع شدند.

مردم را «دربی‌زده» نکنید

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت؛ «به طور متوسط از هر ۴ دربی فقط یکی خوب درمی‌آید و انگار ما باید امیدوار باشیم که دو تیم حتماً در جام حذفی هم به یکدیگر برخورد کنند چون آنجا بازی حتماً باید برنده داشته باشد! این دربی از نظر جدولی خیلی حساس نیست هرچند مساوی برای هر دو تیم حکم شکست را دارد و سپاهان و تراکتور را خوشحال می‌کند. از طرفی موقعیت نکونام به مراتب خطیرتر از گاریدو است و هیچ تضمینی نیست که او در صورت شکست بماند...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی