نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
۰ |
۰
دستگیری ینس لمن به اتهام رانندگی در حالت مستی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ینس لمن به دلیل رانندگی در حالت مستی در آلمان دستگیر شد.

ینس لمن، دروازه‌بان سابق آرسنال و قهرمان لیگ برتر، به اتهام رانندگی در حالت مستی در مونیخ دستگیر شد. این حادثه پس از جشن‌های معروف اکتبرفست در آلمان رخ داد و لمن در حالیکه لباس سنتی بایری (لیدرهوسن) به تن داشت در جشن حضور یافت.

به گزارش نشریه بیلد، لمن رفتار مشکوکی داشت و خودروی او متوقف شد و پلیس بوی الکل را از او حس کرد. او به ایستگاه پلیس منتقل شد تا آزمایش‌های بیشتری انجام شود. آن لایدینگ، دادستان ارشد عمومی، اظهار داشت: «آقای لمن در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به دلیل رفتار غیرعادی در حال رانندگی در منطقه‌ مرکزی مونیخ توسط پلیس دستگیر شد.» او افزود: «پلیس بوی واضح الکل را حس کرد و رفتار او نیز غیرعادی بود. آزمایش تنفسی الکل هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشت و به همین دلیل نمونه خون گرفته شد و گواهینامه رانندگی او ضبط شد. تحقیقات ما هنوز ادامه دارد.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که لمن در طول جشنواره اکتبرفست مقدار زیادی الکل نوشیده و به رقص بر روی نیمکت‌ها نیز پرداخته. پلیس همواره در محل برگزاری این جشن حضور دارد تا از رانندگی در حالت مستی جلوگیری کند.

لمن در گذشته نیز به دلیل رفتارهای مشابه مورد انتقاد قرار گرفته بود و در سال ۲۰۰۹، به دلیل جشن گرفتن در این رویداد بدون کسب اجازه از اشتوتگارت کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اعتراف صادقانه و شیرین دختر رونالدو که پدرش را به خنده انداخت/ رقابت با جورجینا سخت است! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی