نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
۰ |
۰
مارسکا: بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی با نتیجه‌ای پر گل از سد بارو در جام اتحادیه گذشت و سرمربی این تیم از بازیکنانش به خاطر عملکرد بی‌نظیرشان تقدیر کرد.

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از پیروزی ۵-۰ تیمش مقابل بارو در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس، به تمجید از عملکرد دو مهاجم تیمش پرداخت. با این برد، چلسی به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات راه یافت.

مارسکا در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: «از نتیجه‌ای که رقم خورد بسیار راضی هستم. تغییرات زیادی نسبت به لیگ برتر داشتیم، اما بازیکنان با هماهنگی بالایی در زمین درخشیدند. در این بازی عملکرد پدرو نتو، کریستین انکونکو و البته ژوائو فلیکس بسیار عالی بود و از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان ذخیره چلسی ثابت کردند که همگی شایستگی حضور در جمع نفرات اصلی را دارند و این بسیار امیدوارکننده بود.»

سرمربی آبی‌پوشان در ادامه درباره تعویض‌های مالو گوستو و بن چیلول در ابتدای نیمه دوم گفت: «تعویضی تاکتیکی بود. برای خلق موقعیت‌های بیشتر، احساس کردیم باید برتری عددی در سمت راست زمین ایجاد کنیم و همین هم شد. چیلول در نیمه دوم فراتر از انتظار ما بازی کرد و بعد از مدت‌ها در زمین حاضر شد. در ادامه فصل او را در بازی‌های بیشتری خواهیم دید.»

مارسکا همچنین با تمجید از مهاجمان تیمش افزود: «هر دو مهاجم نوک ما، یعنی انکونکو و جکسون در سطح بالایی قرار دارند. این را فقط به خاطر گلزنی‌های مکررشان نمی‌گویم، بلکه آنها در پرس حریف و بازی بدون توپ نیز بسیار خوب ظاهر می‌شوند. ما مارک گویو جوان را نیز در این پست داریم که اگرچه امشب گل نزد، اما بازیکن بسیار بااستعدادی است و در دیدارهای آینده قطعاً بهتر از این ظاهر خواهد شد. جام اتحادیه فرصت خوبی است تا بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند خودشان را بیشتر نشان دهند.»

بیشتر بخوانید: امباپه مصدوم نیست/ به داور گفتم چرا به بازیکنانم کارت زرد می‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی